Cannabis heelt bijna Alles

Het is mijn intentie om ooit te stoppen met Cannabis maar Nu nog niet pas na verzoening Iedereen heeft een hulpmiddel nodig op aarde Geld is god Pas als we allemaal 1 bankaccount delen dan is God doel en Geld middel Nu is geld doel De wet onderwijst deze dood Zeker weten blijf ik een Joint roken zolang de wetten van deze wereld regeren Ik heb een verslavings verleden Ik rook al vanaf mijn 10 jaar en ben gokverslaafd geweest van mijn 17e tot mijn 25ste Ik besloot 30 jaar geleden na een heroine verslaving van 1 jaar Als ik kies voor een verslaving dan kies ik alleen voor cannabis Niet schadelijk voor lichamen Ik wens wietolie maar dat mag niet binnen GGZ Hier wordt je niet stoned van en kan oraal ingenomen worden Er bestaan ook Cannabis pillen Ik kies niet voor de dwangspuit Wel schadelijk voor lichamen Zelfs dodelijk bij constant gebruik Tijdelijk vind ik iets anders Ik wil zelf kiezen in nu niet of nu even wel

Sinds ik 2 jaar geleden de dwangspuit ontving gaat het lichamelijk alleen maar achteruit Ik slaap veel Ik ben kilos aangekomen en nu heb ik last van ademhalings problemen De cursus leert je dat Ziekte opgekropte woede is Ik ben woedend omdat ik de dwangspuit ontvang terwijl ik onschuldig ben en in werkelijkheid niet ziek ben Ik heb geleerd om mijn denkgeest te gebruiken voor genezing De dwangspuit maakt alleen maar alles kapot in slow motion In mijn ogen zijn psychiaters allemaal kwakzalvers Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam 

Wie vergeeft is genezen


Cannabis is een plant dat bijna alles kan Het geneest Je kunt er kleren van maken zelfs een huis van bouwen Ideaal als wc papier maar nog belangrijker je kunt het ook gebruiken als vervanging voor fossiele brandstof


Cannabis is een universeel produkt Je kunt er werkelijk alles mee doen Je kunt er ook plastic van maken Reden genoeg om cannabis te legaliseren 



Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden