Ik wil Godswil voor mezelf kennen

Alles in deze wereld waarvan jij meent dat het goed waardevol en het nastreven waard is kan jou kwetsen en zal dat ook doen Zonder Hem ben jij zonder vriend Er is geen andere vriend Wat God heeft toegewezen heeft geen plaatsvervanger want welke illusie kan een vervanging van de waarheid zijn? Ik ben een Zoon van God met Oma's hart Ik ga verder met 2 ringen Trouw zijn aan Christus en Verkering op lichamelijk niveau


Hij brengt jou gaven die niet van deze wereld zijn en alleen Hij wie ze zijn gegeven kan ervoor zorgen dat jij ze ontvangt Hij zal ze op jouw troon zetten wanneer jij plaats voor Hem inruimt op de Zijne Op zijn Moluks staat Kind op 1 Oma2 Mama3 Papa4 en Opa5 denkt samen met het Koninkrijk Ik droom als een Olifant, voel als een Leeuw en denk als een Adelaar Later als ik groot ben wil ik Dolfijn worden We zitten op schema


Ik voel als een vrouw en weet als een man Op aarde staat de vrouw onder God en de man onder de vrouw en is schendbaar Vrouwen en kinderen zijn oschendbaar gelijk aan de Koning Een gezonde denkgeest maakt geen plannen omdat alle wijsheid in het Nu wordt ontvangen 


Ik ben een lesbische man met feministische trekken Ik val alleen op vrouwen Ik geloof in de heilige drie eenheid God, de Zoon Christus en de Heilige Geest Ik zie 4 hoeden Kroon is Supervisor Hoge hoed is Voorman en Cowboyhoed Groepsleiders Ik draag een Bolhoed en ben een Godsleraar Ik plan 1 dag vooruit en ben inservce voor de Kroon Ga voor een 3+1 Team plus 9 leden Samen 13 De Observer bepaalt de uitkomst

Telkens wanneer jij iemand ontmoet bedenk dan dat het een heilige ontmoeting is Zoals je hem ziet zie je jezelf Zoals je hem behandeld behandel jij jezelf Zoals je over hem denkt denk jij over jezelf Vergeet dit nooit want in hem zul jij jezelf vinden of verliezen Alles is AB0 wiskunde 0 ben jezelf Ik denk als de Zon en verstuur liefdevolle intenties A is horizontaal en B verticaal communicatie Het ego is legio De Heilige Geest is 1


Liefde heelt niet alles maar maakt wel alles goed Toen ik op mijn 14 werd ontmaagd Heb ik 1 jaar gewacht met het werkelijk doen en dat heeft mij betoverd Wij deden dit in overleg met mam De vagina is heilig in mijn ogen omdat het nieuw leven schept als God Ik wil een heilige relatie geen speciale Dat is juist afgescheiden leven van God 


Cannabis is niet schadelijk voor lichamen en heelt bijna alles Wordt ten onrechte verbannen Je kunt er Medicijnen van maken Bioplastic Biobrandstof Kleren Papier etc. Ik wil een virtueel Koninkrijk scheppen waar missie en visie van boven naar onderen stromen en (geld) beslissingen van onderen naar boven Druppelslang methode Ieder plantje ontvangt min. evenveel water Ik vergelijk geld met water


Ik wil doen alsof we allemaal 1 bankaccount delen ofwel schatkist Dat gaan we in beeld brengen en vandaaruit keuzes maken Meten is weten Het Harten Koninkrijk wordt verantwoordelijk over alles wat met vorm te maken heeft en het Schoppen draagt de verantwoording over het vormloze Geen eigendommen Niets werkelijks kan bedreigt worden Niets onwerkelijks bestaat Hierin ligt de vrede van God Liefde is vrijheid


Ik heb bv een beheer rekening waar geld op instroomt en vaste betalingen worden gedaan Ik heb een leefgeld rekening waarmee ik pin en een spaar rekening Ik wil alle beheer rekeningen virtueel onder 1 noemer brengen Meten is weten Ik wil een stichting opzetten dat totaal in vorm zorg draagt voor de leden en de leden gaan leren totaal behulpzaam zijn voor de stichting Samenwerken als een familie met God als doel


Weet je hoe bosjesmensen apen vangen? Ze graven een armlengte gang in een berg en verbergen daar de beloning Zodra de aap zijn arm erin steekt dan maakt hij een vuist zodra hij de beloning heeft vast gepakt Hierdoor kan de aap zijn arm niet meer terugtrekken Ookal komt de jager Hij blijft vasthouden Zo zie ik ook Geld of Medicijnen Je leert en ziet pas, als je leert loslaten Liefde is leren loslaten God zorgt voor iedereen

Elk stoffelijk middel dat je als remedie tegen lichamelijke kwalen aanvaardt is een herbevestiging van magische beginselen Dit is de eerste stap van het geloof dat het lichaam zijn eigen ziekte maakt Een tweede misstap is: het met niet scheppende middelen pogen te genezen Hieruit volgt echter niet dat het gebruik van dergelijke middelen ten behoeve van herstel slecht is Mijn enigste hulpmiddel is Cannabis

Soms heeft de ziekte zo'n sterke greep op iemands denkgeest dat hem tijdelijk ontoegankelijk maakt voor de Verzoening In dat geval kan het verstandig zijn om ten opzichte van lichaam en denkgeest een tussenweg te bewandelen waarbij aan iets van buitenaf tijdelijk genezende werking wordt toegeschreven (24/4)

Wetenschappelijk gezien bestaat het lichaam niet Ookal zeggen je zintuigen iets anders Je bent Geest Een gedachte van God Het lichaamsbewustzijn is iets van de Zoon God ziet geen vorm en kent je alleen zoals je Nu bent Vergeef het verleden en laat los Er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren

We leven in een holografisch universum Een Cursus in Wonderen onderwijst dat het lichaam niet bestaat Alles wat je ziet zijn losstaande pixels zoals op een foto waar wijsheid achter verborgen zit Microsoft code: What You See is What You Get Wanneer je lichaam ego en dromen verdwenen zijn zul je weten wie je in de eeuwigheid bent

Ik hoef niets te doen

Ik ben een Godsleraar Ik ben hier alleen om werkelijk behulpzaam te zijn Ik ben hier om Hem te vertegenwoordigen die mij gezonden heeft Ik hoef me geen zorgen te maken om wat ik zal zeggen of wat ik moet doen want Hij die mij gezonden heeft zal mij leiden Ik volg Godswil Er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren God heeft naast je niets geschapen Toch is God in alles Je bent puur een gedachte van God

Ik ben tevreden daar te zijn waar Hij me wenst wetend dat Hij me vergezelt Ik zal genezen zijn wanneer ik toelaat dat Hij mij genezen leert Rust in vrede is voor de levenden en niet voor de doden Ik vergeef snel God heeft het eeuwig leven geschapen Je enige doodsangst betreft de verlossing Angst is niet mijn richtlijn Liefde is Ik zie een wereld waarin iedereen is vergeven Het ego analyseert De Heilige Geest accepteert


Het enig doel De werkelijke wereld is de denkstaat waarin vergeving als het enige doel van de wereld wordt gezien Angst is niet haar doel want ze streeft naar een uitweg uit schuld De waarde van vergeving wordt gezien en ze neemt de plaats in van afgoden die niet langer worden nagejaagd want hun 'gaven' worden niet voor dierbaar gehouden Zij die zeker zijn, zijn volmaakt kalm Ik heb God als doel en zie geld als middel


Er worden geen regels vruchteloos opgesteld en van niets en niemand word geeist zich zo te wringen dat ze in de angstdroom passen Men ziet in dat alle dingen eerst vergeven moeten worden om Daarna te worden begrepen Alleen mijn bankaccount redt moeder aarde en al Zijn kinderen Ik hoef in feite niets omdat God geen vorm ziet Gods genade rust zacht in de ogen van vergeving Bank: NL30 ABNA 0244 9339 44


Ik wil investeren in ecodome woningen bij boeren Een Kleindorp waar voornamelijk vegatarisch wordt gekweekt in kassen voor eigenbehoefte Familie eerst De graan en water molen weer operationeel maken door studenten en ambachten In de molen zit alle basis onderwijs Er zijn 3 type intelligenties IQ EQ en SQ Intellect Emotioneel en Spirituele intelligentie SQ kan je alleen bereiken als je je Emoties onder controle hebt


Ik wil ook investeren in perslucht auto's Duurzaam en goedkoop Ik wens dat Cannabis legaal wordt gemaakt Je kunt er Medicijnen Bioplastic Biobrandstof Kleren Papier, etc. van maken Ten onrechte wordt Cannabis verbannen Mijn enigste hulpmiddel is Cannabis en is niet schadelijk voor lichamen De magie van Cannabis geneest op denkgeest niveau omdat ziekte een denkgeest probleem is Het leidt je van de dwaling af Weet wel: Alle magie zwakt af God heeft liefde geschapen Niet het lichaam


Ik wil investeren in video lesmateriaal zoals Trainsignal of andere labs Ik heb het hele mcse traject op video gevolgd We gaan leren om part time naar school te gaan en part time zelfstudie Ik geloof in de 007 bril Je filmt wat je achteraf wil leren Bv een wiskunde leraar legt heel goed de stelling van pythagoras uit en maakt hiervan een korte video Deze informatie staat dan op zijn blog Wie schrijft die blijft


Ik wil ieder lid van de Christus foundation domein op terminal server zetten met laptop formaat client De mobiele telefoon leidt naar kokervisie Ik heb nu een vaste telefoon Liefde is leren loslaten Ik wil mijn sofi nummer als basis account en ingeschreven staan op gps adres Iedereen heeft minimaal dezelfde desktop met basis programma's 


Er wordt via shadowing support gegeven Je desktop wordt dan overgenomen en samen naar een oplossing gezocht Ik wil investeren in persoonlijke kalenders zoals bloggen en een intranet waar al onze knowhow wordt vermenigvuldigt Er zijn 3 type intelligenties IQ, EQ emotioneel en SQ spiritueel Ik wil totaal support geven


Ik wil totaal in vorm zorg dragen voor elk lid van de Christus foundation Waar God als doel en Geld als middel wordt gezien Deze wereld heeft mij niets meer te bieden Ik zie een nieuwe wereld dat nog gecreeerd moet worden Ik zie een wereld waarin iedereen is vergeven Het ego en de Geest zien elkaar niet De Heilige Geest is de enige genezer


Daarom wil ik een retentie overeenkomst aangaan van 1 ton voor 1 jaar met GGZ Iedereen wint We gaan eerst de brug plannen alvorens we het gaan bouwen We gaan leren om eerst te scheppen met onze denkgeest zoals God en dan pas doen


We zitten op schema Er zijn  3 type nieuwe tijds kinderen Kristal Indigo en Rainbow Kristal kinderen zien alleen liefde Zien ze iets anders dan is dat een toestand wat niet bestaat Indigo denken als een indiaan en spreken dierentalen Zij beschermen de Kristal kinderen Rainbow zijn adelaars en zweven boven het slachtveld en ondersteunen nieuwe tijds kinderen in hun strijd Zij die zeker zijn zijn volmaakt kalm

Ik heb 5 boeken gelezen

Ik ben geboren als een Kristalkind en heb tot mijn 11 gestotterd Daarna opgegroeid als Indigo Ik ben grotendeels zonder ouders opgegroeid Ik leerde zelf denken als een Molukker Het spreken van indianen taal Binnen GGZ in de afgelopen 15 jaar ben ik getransformeerd naar Rainbow Ik heb de dood overwonnen en heb leren denken als een Adelaar Altijd scherp in prijs in communicatie De zwakste schakel is de sterkste


Een Adelaar spreekt 2 talen die van de Hemel en de aantrekkinskracht van moeder Aarde Altijd scherp in prijs en leven solitair Ik droom als een Olifant voel als een Leeuw en denk als een Adelaar Later wil ik Dolfijn worden Jongens worden geboren als Schaap en willen later Dolfijn worden Bij meisjes is dit andersom Mijn schoonmoeder, de moeder van mijn mooiste jeugdliefde poetste bij de nonnen en zong in het Kerkkoor



Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden