Nieuw Begin GGZ Nederland

Eerst vergeven en dan begrijpen De Geest en het ego zien elkaar niet daarom is de Heilige Geest de enigste genezer Hoe genees ik? Het Christus bewustzijn kijkt naar wat hij lief heeft en herkend dat als zichzelf Zo genees ik 1 mens is in staat verschil te maken voor vele anderen Je ergste vijand ben jezelf

Leren is veranderen

Ik heb de waarheid als doel Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zie Ik kies de gevoelens die ik ervaar en beslis welk doel bereiken wil En ik vraag om alles wat mij lijkt te overkomen en ontvang zoals ik heb gevraagd Kennis is macht en alle macht is van God Geboorte is niet het begin en de dood is niet het einde Wedergeboorte is een erfrecht

Kort samengevat redt 1 gedeelde bankaccount moeder aarde en al Zijn kinderen Abn Amro: NL30 ABNA 0244 9339 44 Nu wordt geld aanbeden als afgod Ik heb God als doel en zie geld als middel God ziet geen vorm Weet je hoe bosjesmensen apen vangen? Ze graven een armlengte gang in een berg en leggen daarin een beloning Zodra de aap de schat vindt maakt hij een vuist en kan zijn arm niet terugtrekken


Zoals je denkt zo neem je waar

Nooit geleerd om los te laten Liefde is leren loslaten Iets wat ik op jonge leeftijd heb geleerd Ik word niet jaloers omdat alle liefde komt van God Wie ben ik om er tussen te staan Ik ga verder met 2 ringen Trouw zijn aan Christus Het onwerkelijke en Verkering hebben op lichamelijk niveau Het werkelijke Ik zie wel 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen Alleen de tijd die je eraan wil besteden bepaal jezelf 


De innerlijke omslag 476 Zijn gedachten dan gevaarlijk? Voor lichamen wel! De gedachten die lijken te doden zijn degene die de denker leren dat hij kan worden gedood En zo 'sterft' hij als gevolg van wat hij heeft geleerd De dood bestaat niet Geboorte is niet het begin en de dood is niet het einde Het zijn de intenties die we versturen dat geneest of ziek maakt Wie wijst wijst 3x naar zichzelf Ik wijs mooi


Roken is niet Dodelijk Denken is Je bent niet je lichaam moet het uitgangspunt zijn Nu word er via de verpakkingen de dood onderwezen Dit hoeft niet zo te zijn Stel je jezelf gelijk aan het lichaam dan zul je altijd depressief voelen Een paracetamol intentie is een scheppend middel De dwangspuit intentie is gebaseerd op Autoriteit en is ziekmakend De dwangspuit staat gelijk aan de doodstraf op denkgeest niveau


In het gezegende ogenblik laat je alles los wat je in het verleden hebt geleerd en de Heilige Geest biedt jou snel de hele les van vrede Dit is een jaar van vreugde waarin je toenemend zult gaan luisteren en met deze toename je vrede zal groeien Investeer dit jaar in de waarheid en laat die in vrede werken


Het ego onderwijst dat jij altijd je verleden tegenkomt en omdat je dromen niet Heilig waren kan er geen toekomst zijn en is het heden zonder betekenis Pas als de dwangspuit stopt kan ik mijn heilige droom verwezenlijken Ik wens peace of mind GGZ biedt mij de dood aan zonder dat ze er erg in hebben Deze wereld heeft mij niets meer te bieden Ik zie een nieuwe wereld die de vrouw erft en ik ben gewoon inservice als buitengewoon soldaat Ik werk alleen (alle 1) Ik weet wat ik doe Ik denk samen met God

Ik heb 5 boeken gelezen

Ik ga voor STOP de Tijd SMART Eerst Stoppen we de tijd Stappen 1 jaar uit de agenda en maken alles Meetbaar Acceptabel Realistisch en vervolgens starten we weer de Tijd Zoals je denkt zo neem je waar Alleen het Nu bestaat De wet onderwijst de dood Alleen mijn bankaccount redt moeder Aarde en al Zijn kinderen dat is mij door God gegeven geworden Wie het kleine niet eert is het grote niet weert We gaan eerst de brug plannen Ik wil i.p.v. een schadevergoeding een retentie overeenkomst van 1 ton


Om de Liefde Gods zoek niet langer naar vereniging in afscheiding of naar vrijheid in slavernij! Zoals jij bevrijdt zo zul jij bevrijdt worden Vergeet dit niet anders zal de liefde niet in staat zijn jou te vinden en te troosten Als gevangene van deze wereld kan ik pas verder met mijn leven als de dwangspuit stopt Minister President Die before you die Kind staat op 1 gelijk aan de Koning De wet onderwijst de dood Ziekte is een illusie


Het verleden is niets Probeer het niet de schuld te geven voor wat jou ontnomen is want het verleden is verdwenen Je kunt alleen jezelf kwetsen Liefde is vrijheid Ernaar op zoek gaan door jezelf in slavernij te begeven is jezelf ervan afscheiden De Geest hoeft niet onderwezen te worden maar het ego wel en daarna te licht bevonden worden


Deze wereld heeft mij in vorm niets meer te bieden Ik zie een nieuwe wereld Waar God als doel wordt gesteld en geld als middel Delen we met zijn alle in eenheid en gelijkheid 1 bankaccount dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn Ziekte is een keuze een beslissing Ik zie wel 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen, alleen de tijd die je eraan wil besteden bepaal jezelf In het niets doen ligt ons werkelijk vermogen


De wet onderwijst de dood omdat alleen de Koning onschendbaar is 1 probleem en vele vormen Nu mag alleen de Koning volmaakt zijn Ik heb als missie familie eerst Kind is number One gelijk aan de Koning In mijn woordenboek zijn kinderen en alle vrouwen gelijk aan de Koning onschendbaar en de man schendbaar 


GGZ Je gelooft misschien dat je verantwoordelijk bent voor wat je doet maar niet voor wat je denkt De waarheid is dat je verantwoordelijk bent voor wat je denkt omdat je alleen op dat niveau keuzen kunt maken Wat je doet komt voort uit wat je denkt Je moet je denken veranderen niet je gedrag en dat is een kwestie van bereidwilligheid


Vingers mag je vergelijken met dimensies De wijsvinger Oordeel van de wet 2 houdt je denkgeest gevangen in de 2e dimensie Waar alleen horizontale communicatie plaatsvindt Je kunt links, rechts, naar voren of achteren bewegen De middelvinger is de 3e dimensie dat wijst naar de Pink waar de Hemel gevonden wordt en waar verticaal wordt gecommuniceerd Een Godskanaal Ik tel 01235 en sla de 4 over


Je hebt geen leiding nodig behalve op het niveau van je denkgeest Stop de dwangspuit Dit is grensoverschreidend gedrag Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam De dwangspuit is moderne slavernij op denkgeest niveau De GGZ client is nu handelswaar geworden met dood als gevolg en niemand doet er wat aan My name is nobody Ik ben een Zoon van God en Zijn Zoon kan niet lijden Ik leid mee


De mens heeft nog geen totale ontwakening meegemaakt Ik ben ontwaakt In het niets doen ligt ons werkelijk vermogen De Hemel kan alleen gevonden worden in het Nu Onze kalender wijst vooruit in tijd en ziet alleen vorm niet het vormloze Alles is in werkelijkheid een terugreis naar God


Nu wordt Geld als eerste aanbeden met als gevolg het dsm handboek Dit boek verspreidt juist ziekte Ziekte is een illusie Hebben we God als doel en zien geld als gedeelde schatkist dan leidt dit tot vergeven is genezen en is Hemel op aarde Grieven koesteren is een aanval op Gods plan


Er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren Ik geloof erin dat we het klimaat kunnen redden als we allemaal leren om Niets te doen Eerst leren samen denken met God Je bent niet je lichaam Alles wat je ziet zijn losstaande pixels zoals die op een foto Achter iedere buitenpixel zit een universum aan wijsheid verscholen


Vorm bestaat niet Niets werkelijks kan bedreigt worden Niets onwerkelijks bestaat hierin ligt de vrede van God Al het leven op aarde zijn ontstaan door intenties die door sterren worden verstuurd Hou je intenties zuiver dan heel je op denkgeest niveau de planeet en medemens God zorgt voor iedereen Volgen we de Heilige Geest dan zullen er geen verliezers meer zijn en is iedereen een winnaar We gaan de wereld redden door juist niets te doen We gaan eerst leren samen denken met God


De mens heeft nog geen totale ontwakening meegemaakt en slaapt men leeft in een geldroes Klinkt als Doornroosje Ik heb God als doel en doe niet aan afgoderij Ik heb de moeilijkste les geleerd op aarde en dat is: wees niet tevreden met toekomstig geluk Alleen het Nu bestaat Zodra je dromen, ego en het lichaam er niet meer zijn zul je weten wie je in de eeuwigheid werkelijk bent God kent je zoals je in het Nu bent en ziet geen verleden of toekomst Hij ziet geen vorm


De geest hoeft niet onderwezen te worden maar het ego moet dat wel Leren betekent veranderen Ik zie in iedere familie mede Koningen Ik zie 4 koninkrijken volgens het kaartspel in Nederland dat weerspiegeld de wereld Harten draagt de verantwoording over Vorm Schoppen over Vormloos Ruiten over Geld en Klaveren waar Liefde is vrijheid Klaveren heeft geen dienstplicht Overige beschermen


Ik wil het dsm handboek, 1 probleem van vele vormen, vervangen door Een Cursus in Wonderen 0 problemen voor vele vormen Een nieuw denksysteem dat gericht is op vergeven is genezen Ik waarschuw max. 3x en dan straf Het autoriteitsprobleem is de wortel van al het kwaad Liefde heelt niet alles maar maakt wel alles goed


Na acceptatie dan vergeef ik totaal en meet weer opnieuw Alle ziekte komt voort uit afscheiding Wanneer de afscheiding wordt afgewezen verdwijnt ze De dwangspuit is kiezen voor afscheiding Vergeven is genezen Wil je vrede onderwijs vrede om vrede te leren Ik sta op de 2e plaats en maak de weg vrij voor Christus Ik ben een assist player


Ik hoef niets te doen Met iets doen is het lichaam gemoeid En als je inziet dat je niets hoeft te doen heb je uit je denkgeest de waarde van het lichaam weggenomen Hier is de snelle openstaande deur waardoor jij voorbij glipt aan eeuwen van inspanning en aan de tijd ontsnapt Alleen het Nu bestaat Wedergeboorte is een erfrecht


Dit is de manier waarop zonde direct alle aantrekkingskracht verliest Want hier wordt de tijd verworpen en zijn verleden en toekomst voorbij Wie niets hoeft te doen heeft geen behoefte aan tijd Alle genezing is bevrijding van het verleden Daarom is de Heilige Geest de enige Genezer Hij onderwijst dat het verleden niet bestaat Je moet kiezen tussen totale slavernij of totale vrijheid Er zijn geen andere keuze mogelijkheden





Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden