De wet onderwijst de dood

 GGZ Stop Leren is veranderen De wereld heeft Godsleraren nodig volgens de leer van Een Cursus in Wonderen Wie vergeeft is genezen De zieken kunnen niet vergeven en hebben eerst zelf verlossing nodig Vergeven is verlossen en niet alleen de pil Als leraar van God wil ik een retentie overeenkomst Nieuw begin voor Mam Ik ben wat ik ben

God heeft het Koninkrijk geschapen

Ik wil een Christus foundation opzetten dat totaal in vorm zorg draagt voor de leden en de leden zijn inservice voor de Kroon Niets doen is ook een optie Ieder lid heeft als intentie om Godsleraar te worden Ik ben een Godsleraar en trouw aan Christus en kies voor verkering op lichamelijk niveau Liefde is geen eigendom Alle liefde komt van God 


Ik geloof in de heilige 3 eenheid God, Christus en de Heilige Geest Ik zie 3 + 1 hoeden Kroon is Supervisor Hoge hoed is Voorman de Staat Cowboy hoed zijn Groepsleiders en spreken 2 talen Voelen als een vrouw en weten als een man Ik draag een bolhoed Ik begrijp alles Wil je conflicten oplossen neem controle over de hoeden God kent alleen het Koninkrijk Ik zie in iedere familie mede koningen Inservice voor harten Koninkrijk


Hoe zie ik stammen Kind staat op 1 Oma2 is Olifant Oma is de baas en leidt baby olifant op waar te lopen en te eten Mama3 is Leeuwin zij bepalen de strategie bij het jagen (koopjesjacht) en borstvoeden elkanders welpen Papa4 is Adelaar Universeel spreken 2 talen en Dolfijn is Opa5 Denkt samen met het Koninkrijk der Hemelen


Grieven koesteren is een aanval op Godsplan Ik wil van de Molukken een Koninkrijk maken inservice voor de Oranjes Ik sta op de 2e plaats en maak de weg vrij voor Christus Wat vergeving is op aarde is rechtvaardigheid in de Hemel Ik geloof in earthbag woningen die men zelf leert bouwen en weer vermenigvuldigen Ik geloof in remote support Leren en willen leren zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden Christus Jezus gelooft niet in verraad Hij ziet Judas als beste vriend Je ergste vijand ben jezelf

Op mijn 20ste heb ik God ontmoet na een klinische doodservaring Ik heb zelf gekozen om terug te komen Ik heb 10 dagen in coma gelegen en een visie droom beleeft Ik heb hel overwonnen en ben 3x bediend geworden Ik droeg constant de vriendschapsring en kon het niet afdoen De magie van de ring is sterker dan vlees Ik sta boven magie omdat ik geloof in alleen liefde is sterk Nu wil ik alleen een heilige relatie op verkering niveau

Ik denk als Einstein Je kunt problemen niet oplossen met hetzelfde denken waarmee ze creeert zijn geworden Vergeven is genezen Een Cursus in Wonderen is het nieuw lichtgloed dat de mensheid uit de duisternis haalt De wet onderwijst de dood omdat alleen de Koning onschendbaar is verklaard Men weet niet beter en willen niet leren


Kind staat op 1 gelijk aan de Koning en is onschendbaar God heeft maar 1 Zoon geschapen Christus Omdat ik mezelf wil leren kennen zie ik de vrouw als eerste Christus op aarde Godsliefde stroomt via de Kroon naar het volk In het opstijgen naar de Hemel staat Christus Jezus gedachtegoed ACIM hoger In de Hemel heeft niemand een etiket Ik noem mezelf Christus Martin en onderwijs de opstanding niet de dood

Ziekte is een denkgeest probleem een keuze een beslissing Kies je nu voor een uitgebreide zorg pakket dan vraag je in feite om ziekte Ik zou voor iedere individu een basis EHBO pakket aanbieden waar de tandarts in zit en een uitgebreide ziektekosten verzekering op familie of groepsbasis Denken dat het lichaam kan genezen is een fundamentele vergissing Alleen de denkgeest is in staat tot werkelijke genezing


Molukkers zijn momenteel staatloos Homeless Er is ons belooft geworden dat we van de Nederlanders ons land terug zouden krijgen als we mee vochten tegen de Jappen tijdens de 2e wereldoorlog maar dat is door de Amerikanen tegengehouden geworden Mijn wens is om van de Molukken een schoppen Koninkrijk te maken Het vormloze dat samenwerkt met het harten Koninkrijk Nederland Vorm Alles is AB0 wiskunde i.p.v. AB1 0+1=2 De nul is ook 1 streepje De 0 ben jezelf Kind staat op 1 gelijk aan de Koning


Ik wil samen met de Oranjes 1 schatkist delen Dat deden de Molukkers vroeger om voorbereid te zijn op verwoesting na oorlogen of tsunami's Men herstelde weer alles en achteraf werd de schatkist gevuld Ik plan 1 dag vooruit en trouw aan Christus Ik kies voor verkering op lichamelijk niveau Ik tel 01235 en sla de 4 over Ik ga voor 5 Zoek eerst het koninkrijk der Hemelen want dat ben je Pas dan weet je wie je werkelijk bent 


Ik wil alleen mijn sofinummer als eigendom en wens alles in bruikleen Ingeschreven op gps adres God ziet geen vorm dus ik ook niet Ik wil Christus Martin als naam In de Hemel heeft niemand een etiket Alleen de heilige drie eenheid Samen Bank: NL30 ABNA 0244 9339 44 en iedereen is een winnaar Geven is nemen Je enige doodsangst betreft de verlossing Het laatste oordeel is aan God Iedereen is onschuldig in Zijn ogen 


Ik leerde op jonge leeftijd 5-17 de kracht van het toewijzen van de andere wang zonder te bukken Goed, iedereen had evenveel zakgeld Ik verdiende bij als fietsenmaker op het internaat Maaltijden werden centraal geleverd Molukkers koken uit nature voor de hele familie Delen is normaal Ik geloof in de aantrekkingskracht van liefde tot liefde Tip in plaats van iedere individu max een bv kies voor iedere familie of stam max een bv 

Power overwint de Wet Ethiek overwint Power

Leef je in een groep en koken jullie zelf dan zou ik smart gebruik maken van een voorraad kast dat een week, maand of langer vooruit denkt Boekhouding in excel Makkelijk te automatiseren met belastingen Boeren leveren eerst lokaal dan stad Goedkope auto´s rijden ook op perslucht Bereik 150 km Oplaadtijd max 5 min


Kies voor decentrale voedsel oplossingen voor dorpen en centrale oplossingen voor steden Eerst dorp dan stad Boeren zijn de Koningen van het veld Bouw een Kleindorp bij boeren die samen smart 1 bankaccount delen Ik heb God als doel en zie Geld als middel Legaliseer Cannabis Goed voor Medicijnen Bioplastic Biobrandstof en Glasvezel

Wil je hebben geef alles aan alle

God heeft het Koninkrijk geschapen Godsliefde stroomt via de Kroon naar het volk en terug Ik zie in iedere familie mede Koningen Ik zie nu in Nederland 4 koninkrijken volgens het kaartspel dat weerspiegeld de wereld Harten is Vorm Willem Schoppen is Vormloos Justitie Ruiten is Geld Rutte Ik ben Klaveren en vertegenwoordig de Hemel


Ziekte is een denkgeest probleem, een beslissing Wil je je gedrag veranderen dan kies ervoor je denken te veranderen en niet je gedrag Wat je doet komt voort uit van wat je denkt en dit kan alleen door bereidwilligheid kun je niet afdwingen Het dsm handboek is 1 probleem en vele vormen op de wereld Vervangen we het met ACIM dan pas word weer vrede onderwezen De staat moet even 1 stap terugnemen Leren is veranderen


Iedereen heeft een hulpmiddel nodig omdat we allemaal een bankaccount zijn en dat is onnatuurlijk De mijne is cannabis Niet schadelijk voor lichamen De dwangspuit wel Alle ziekte ontstaan door afscheiding Wordt de afscheiding afgewezen verdwijnt ze Mijn Heiligheid is mijn verlossing Diegene die mij aanvalt heeft zichzelf ter dood veroordeeld


Telkens wanneer 2 zonen (Sterren) van God elkaar ontmoeten wordt het een nieuwe kans op verlossing geboden Ga nooit bij iemand weg zonder hem verlossing gegeven en die zelf ontvangen te hebben Want daar ben ik altijd met jullie in jullie gedachtenis Wees lief voor jezelf Liefde is vrijheid Ik ben wat ik ben Liefde is leren loslaten


Ik heb geleerd om alle oordeel of aanval gedachtes los te laten De Geest hoeft niet onderwezen te worden maar het ego wel en dan te licht bevonden worden De Heilige Geest is een les in herinneren en vergeten God heeft alleen liefde geschapen en dat zijn dan ook de herinneringen die je meeneemt in de Hemel Je ergste vijand ben jezelf Ik sta op de 2e plaats en maak de weg vrij voor Christus Het onwerkelijke De Hemel


Degradatie bestaat niet Eenmaal een Koning altijd een Koning Ik bewonder bv Beatrix als Captain Janeway Ik ben op mijn ex Ankie van der Sterren gevallen omdat ik Beatrix herkende Maar wat ik voelde was meer vriendschap zoals ik God ook vriend noem Ik ben een verantwoordelijke, pure en onafhankelijke man Verantwoording staat op 1


Mijn mooiste liefde was mijn jeugdliefde Babs Ik zag in haar de heilige Barbara Liefde die ik voel voor alle blonde vrouwen Later leerde ik een mooiere Christus liefde kennen maar niet gekust omdat echte liefde pas kans van slagen heeft als de wetten van deze wereld niet meer regeren Je moet kiezen tussen totale slavernij of totale vrijheid er zijn gewoon geen andere keuze mogelijkheden Ik blog Mijn heiligheid is mijn verlossing 


De hoeveelheid pijn die men kan ervaren wordt grotendeels bepaald bij de geboorte Pijnlijke ervaring voor beide Ik lag in een stuit met 1 beentje geknikt Ik kwam er niet uit Mijn moeder heeft een bijna dood ervaring meegemaakt tijdens mijn geboorte Ik huilde niet als baby Mijn prinses Ashley is geboren met een keizersnede De hoofdreden waarom ik mij heb afgescheiden Ik ben onkwetsbaar Gedachten kunnen gevaarlijk zijn 


Ik denk nu voor alles aan mijn prinses Ashley Onze tijd moet nog komen Wat op aarde vergeving is, is rechtvaardigheid in de Hemel De Geest en het ego zien elkaar niet daarom is de Heilige Geest de enige genezer Echte liefde heeft voor mij pas kans van slagen als de wetten van deze wereld niet meer regeren Ik geloof dat ik van je hou


Ik droom voel en denk en verveel me nooit Voel ik me rot dan droom ik iets anders of doe niets God heeft de wereld lief Een gezonde denkgeest maakt geen plannen Hem wordt wijsheid geschonken in het Nu Ik wil eerst mijn klus voor God op aarde klaren Ik volg Godswil Ik geloof erin dat ik met 1 blog de wereld kan veranderen en redden

Grieven koesteren is een aanval op Godsplan

Als je een cv (verwarmingsketel) ontlucht dan stinkt dat altijd in het begin maar daarna heb je wel weer een goede doorstroming Blijf niet hangen in het klagen over de stank maar geniet van het herstel Kennis is Macht en alle Macht is van God Ik wil Godswil voor mezelf kennen Ik weet niet wat God voor mij morgen in petto heeft? Ik doe nu 30 jaar aan Ganja Yoga Mediteren met Cannabis Heelt bijna alles Je bent wat je denkt


Mijn missie is familie eerst Kind staat op 1 gelijk aan de Koning Ik had geinvesteerd in groeps woningen 2 eengezinswoningen worden 1 met een serre als leefruimte waar samen gegeten wordt 1 Keuken 1 Kantoor en 2 woonkamers 1 Douche en 1 Badkamer Heb je een grote tuin dan minimaal 1 ecodome flex woning voor gasten of iets anders


Je zult een reis ondernemen omdat jij in deze wereld niet thuis bent En je zult naar jouw thuis zoeken of je nu beseft waar zich dat bevindt of niet Als je gelooft dat het buiten jou is zal je zoektocht vruchteloos zijn want dan zoek je het waar het niet is Jij herinnert je niet meer hoe je naar binnen kunt kijken want je gelooft niet dat daar jouw thuis is 


Maar de Heilige Geest herinnert het zich voor jou en Hij zal jou naar huis leiden omdat dat Zijn opdracht is Terwijl Hij Zijn opdracht vervult zal Hij jou de jouwe leren want jouw opdracht is dezelfde als die van Hem Door je broeders naar huis te leiden doe jij niets anders dan Hem volgen Ik heb eeuwig geduld Ik volg Godswil Eenheid en Gelijkheid


De werkelijke wereld is de denkstaat waarin vergeving als het enige doel van de wereld wordt gezien Angst is niet haar doel want ze streeft naar een uitweg uit schuld De waarde van vergeving wordt gezien en ze neemt de plaats in van afgoden die niet langer worden nagejaagd want hun 'gaven' worden niet voor dierbaar gehouden 


Ik ben lichtelijk authistisch en volg mijn leven puur logica Ik ben grotendeels zonder ouders opgegroeid Ik koos mijn leermeesters zelf uit De nonnen leerde mij om God als mijn Vader te zien en de andere wang toekeren Broeders hebben mij geleerd om op te komen voor de verloren Zoon van God Ik volg Godswil? Ik sta op de 2e plaats Net als Johannes de Doper Hij maakte de weg vrij voor Christus Ik wens vrede op aarde


Juist onderwijzen en juist leren De geest hoeft niet onderwezen te worden die is al volmaakt zoals God ons geschapen heeft maar het ego moet dat wel en dan als te licht bevonden worden alvorens je het terzijde kunt leggen Ego's kunnen in elke situatie botsen maar de geest is totaal niet tot botsen in staat Wie wijst wijst 3x naar zichzelf


De Overgang Wees op je hoede voor de verleiding jezelf als oneerlijk behandeld te zien Vanuit dit gezichtspunt probeer je een onschuld te vinden die niet van Hen is maar alleen van jou en wel ten koste van iemand anders schuld God heeft de wereld lief zie ik iets anders dan is dat een toestand dat voor mij niet bestaat Ik leer door steeds weer op een andere manier te kijken In stilte ontvang ik alle antwoorden Ik volg Godswil


Christus is in mij en waar Hij is moet God zijn want Christus is deel van Hem De Christus in jou is heel stil Hij kijkt naar wat Hij lief heeft en kent dat als Zichzelf Vergeef het verleden en laat los Je hebt reden tot vrijheid nu Alleen de waarheid is waar Start zelf met een dagboek Gods genade rust zacht op ogen van vergeving Ik heb geleerd om eerst te vergeven dan te begrijpen Het ego en de Geest zien elkaar niet


Hoeveel verlossers zijn er nodig om de wereld te redden 1 Volgens de leer van ACIM Een Cursus in Wonderen 1 mens is in staat verschil te maken voor vele anderen Geleerd bij Corinor Een coach opleiding die ik heb gevolgd 15 jaar geleden


Ik koos zelf voor de moeilijkste weg Ik wil GGZ transformeren naar wereld leider in dromenland Nu is het een veredelde nazikamp waar de medemens door de pil in slow motion wordt vernietigt Geloven heilig in de pil Stamt af van de anti geboorte pil Op hoog denkgeest niveau wordt misbruik gemaakt Ik begrijp mede Koning Poetin Ik zie een wereld waarin iedereen is vergeven Ik heb God als doel en zie Geld als middel


Ik ben in mijn leven meestal succesvol geweest in de moeilijke weg maar niet in de makkelijke Ik heb bv Frans Maas Nederland Logistics in mijn eentje op Terminalserver gezet Iedereen minimaal dezelfde desktop en er wordt op remotebasis support gegeven Shadowing Je desktop wordt dan overgenomen alsof de systeembeheerder thuis is


Toen ik startte met mijn project Begon ik bij de planning waar de meeste storingen waren Ik zei tegen de supervisor Ik ga pas weg als alle problemen zijn opgelost Ik heb ze allemaal opgelost tijdens zomervakantie Ik leer het best in het veld 


GGZ de geest hoeft niet onderwezen te worden maar het ego moet dat wel Leren betekent veranderen Het ego is een hallucinatie Er is echter maar 1 oorzaak voor dit alles: Het autoriteit probleem Dit is de wortel van al het kwaad Dit hoeft niet zo te zijn 


De macht om te beslissen is de enige vrijheid die jou als gevangene van deze wereld rest Je kunt ervoor kiezen haar op de juiste manier te zien Je zult eerst dromen van vrede en er vervolgens toe ontwaken Mijn heiligheid is mijn verlossing Ik heb geleerd dat ziekte een illusie is Een keuze een beslissing Woede afgereageerd op je lichaam


Het dsm 5 handboek van de psychiatrie is 1 probleem van vele vormen op aarde Een illusie en die moet vervangen worden met ACIM 1 oplossing voor vele vormen Dan wordt weer vrede onderwezen Alleen de waarheid is waar Ik wens Hemel op aarde

Ziekte is een illusie

Je ergste vijand ben jezelf Ik ben hier alleen om werkelijk behulpzaam te zijn Ik ben hier om Hem te vertegenwoordigen die mij gezonden heeft Ik hoef me geen zorgen te maken om wat ik zal zeggen of wat ik moet doen want Hij die mij gezonden heeft zal mij leiden Ik ben tevreden daar te zijn waar Hij me wenst wetend dat Hij me vergezelt Ik zal genezen zijn wanneer ik toelaat dat Hij mij genezen leert Eerst vergeven dan begrijpen


Ik heb me 15 jaar geleden laten opnemen met als doel GGZ vooruit te zetten op zijn pad Nu is het een veredelde nazikamp waar de gaskamers zijn ingeruild door pilkamers Hier wordt de medemens in slow motion vernietigt door de pil Cannabis heelt bijna alles en is niet schadelijk voor lichamen Ten onrechte verbannen GGZ verspreidt ziekte 


Iedereen vindt dit dood normaal Nou, ik zeg Stop Dwangmedicatie Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Denken dat het lichaam kan genezen is een fundamentele vergissing Alleen de denkgeest is in staat tot genezing Ik wil dat de staat 1 stap terugneemt en dit jaar investeert in de waarheid met mij als Godsleraar


Telkens wanneer jij iemand ontmoet bedenk dan dat het een heilige ontmoeting is Zoals je hem ziet zie jij jezelf Zoals je hem behandelt behandel jij jezelf Zoals je over hem denkt denk jij over jezelf Vergeet dit nooit want in hem zul jij jezelf vinden of verliezen De code tot het licht is Wie wijst wijst 3x naar zichzelf Ik wijs Mooi dat leidt naar vrede

De Hemel bereik je niet alleen

Doe geen poging een broeder op jouw manier te 'helpen' want je kunt jezelf niet helpen Maar hoor zijn roep om Gods Hulp en je zult je eigen behoefte aan de Vader inzien Na verzoening zijn geen hulpmiddelen meer nodig De Heilige Geest is de enigste therapeut


De Cursus leert je om God als Vader te zien en je papa meer als vriend Iets wat ik op jonge leeftijd al heb geleerd Alle liefde komt van God nu wordt geleerd dat alle liefde komt van je ouders Nee, je bent dan op dat moment Zijn doorgeefluik 


Liefde is leren loslaten God zorgt voor iedereen Gelukkige dromen komen uit Niet omdat het dromen zijn maar omdat ze gelukkig zijn Ik heb geleerd Zonder aanval geen oorlog dan wordt je wijsheid geschonken Alle genezing ligt in het nu


Nu stikstof beleid We gaan met zijn alle leren om Niets te doen en zo de wereld veranderen In het Nu wordt ons alle wijsheden geschonken Ik plan 1 dag vooruit Ik ben door de staat opgevoedt van mijn 5 - 17 zonder liefde Veel regels en straffen Ik ben inmiddels immuun Ik ben lichtelijk autistisch en voel me onkwetsbaar 


Ik vroeg me als kind al af waarom het 10 dubbele betalen aan autoritaire Zorg Wat juist ziekmakend is Vergeleken met stel je investeerd in 'gratis' Kost en Inwoning en dan meer hulp aan huis Eerst vrede scheppen in eerste behoefte dan worden de juiste beslissingen genomen Verander je je denken dan verandert automatisch het gedrag


Ik wens dat families leren om totaal in vorm zorg te dragen voor de leden en iedereen minimaal evenveel zakgeld Maak binnen de familie een klussenlijst waar ze bij kunnen verdienen Ik heb God als doel en zie Geld als middel Ik geloof in het onwerkelijke


Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zie Ik kies de gevoelens die ik ervaar en beslis welk doel ik bereiken wil en ik vraag om alles wat mij lijkt te overkomen en ontvang zoals ik heb gevraagd Omdat ik mezelf wil kennen zie ik jou als Gods Zoon en mijn broeder


Een zinvolle zoektocht wordt bewust ondernomen bewust georganiseerd en bewust gericht Het doel moet duidelijk geformuleerd zijn en in gedachten worden gehouden


Je echte doodsangst betreft de verlossing Alleen schuldgevoel houdt tijd in stand Wedergeboren worden betekent het verleden loslaten en zonder veroordeling naar het heden kijken Het onderwijs van de Heilige Geest is een les in herinneren en vergeten 


Ik weet niet wat ik ben en daarom weet ik niet wat ik doe waar ik ben of hoe ik de wereld of mijzelf moet bezien Toch wordt in dit leren verlossing geboren


Ik voel als een vrouw en weet als een man en val alleen op vrouwen Ik heb geleerd om me niet te identificeren met mijn lichaam maar mijn denkgeest Ieder moment wordt je verlossing aangeboden als je wilt leren Wie wijst wijst 3x naar zichzelf Ik wijs mooi


Hoe maak jij die keuze? Simpel Je kiest altijd tussen jouw zwakheid en de kracht van Christus in jou En wat je kiest is wat je voor werkelijk houdt Door zwakheid eenvoudig nooit als leidraad voor je handelingen te gebruiken, heb je haar geen kracht gegeven


Maak je dan ook de gelukkige gewoonte eigen elke verleiding om jezelf als zwak en ellendig te zien te pareren met de woorden: Ik ben zoals God mij geschapen heeft Zijn Zoon kan niet lijden En ik ben Zijn Zoon Al het leven op aarde ziet God als Zijn Zoon


Ik hoef niets te doen Met iets doen is het lichaam gemoeid En als je inziet dat je niets hoeft te doen heb je uit je denkgeest de waarde van het lichaam weggenomen Hier is de snelle openstaande deur waardoor jij voorbijglipt aan eeuwen van inspanning en aan de tijd ontsnapt Dit is de manier waarop zonde Direct alle aantrekkingskracht verliest


Want hier word tijd verworpen en zijn verleden en toekomst voorbij Wie niets hoeft te doen heeft geen behoefte aan tijd Een gezonde denkgeest plant niet Hem wordt wijsheid geschonken in het Nu Er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren


Jij vindt het 'natuurlijk' om je ervaring uit het verleden als referentiepunt te gebruiken voor het beoordelen van het heden Maar dit is onnatuurlijk want het is waan Wanneer je eenmaal eenieder hebt leren zien zonder de minste verwijzing naar het verleden  


Noch dat van hem noch dat van jou zoals jij dat waarnam zul je in staat zijn te leren van wat jij nu ziet Want het verleden kan geen schaduw werpen op het heden en dat donker maken tenzij jij bang bent voor licht Het verleden is niets laat los want het is voorbij 


In jou bevindt zich heel de Hemel Elk blad dat valt krijgt leven in jou Elke vogel die ooit zong zal in jou weer zingen En elke bloem die ooit gebloeid heeft heeft zijn geur en lieflijkheid voor jou bewaard Gods genade rust zacht op ogen van vergeven


Depressiviteit ontstaat uit een gevoel berooft te zijn van iets wat je wilt en niet hebt Jou wordt gevraagd zo te leven dat jij geen ego bent en ik vergis me niet als ik Gods kanalen uitkies Ziekte is een keuze een beslissing Maar ziekte is niet iets van het lichaam maar van de denkgeest Christus is in mij en waar Hij is moet God zijn


Ik vergeef snel Rust in vrede is voor de levenden en niet voor de doden Onderwijs louter liefde want dat is wat jij bent Wanneer je lichaam je ego en je dromen verdwenen zijn zul je weten dat jij eeuwig duurt Jezelf lief hebben betekent jezelf genezen


Gods genade rust zacht op ogen van vergeven en alles waarnaar zij kijken spreekt de toeschouwer over Hem Deze kan geen kwaad zien niets ter wereld om bang voor te zijn en niemand die anders is dan hij En zoals hij hen liefheeft zo beziet hij ook zichzelf met liefde en zachtmoedigheid Lichamelijke ziekte is de weerslag van een geloof in magie Mam, ik heb maar 5 boeken gelezen en ACIM Een Cursus in Wonderen heel goed


Laat de tijd jou geen zorgen baren want alle angst die jij en je broeder ervaren is in werkelijkheid verleden tijd Je moet kiezen tussen totale vrijheid en totale slavernij want er zijn geen andere keuzemogelijkheden Jaloezie staat niet in mijn woordenboek


Liefde is vrijheid ernaar op zoek gaan door jezelf in slavernij te begeven is jezelf ervan afscheiden Er is niets buiten jou Dat is wat je uiteindelijk dient te leren Na verzoening zijn geen hulpmiddelen meer nodig In kindertaal gesproken Wat je zegt ben jezelf


Je gelooft misschien dat je verantwoordelijk bent voor wat je doet maar niet voor wat je denkt De waarheid is dat je verantwoordelijk bent voor wat je denkt omdat je alleen op dat niveau keuzen kunt maken Wat je doet komt voort uit wat je denkt 


Je moet je denken veranderen niet je gedrag en dat is een kwestie van bereidwilligheid Je hebt geen leiding nodig behalve op het niveau van je denkgeest


Alle genezing is bevrijding van het verleden Daarom is de Heilige Geest de enige Genezer Hij onderwijst dat het verleden niet bestaat Ik sta op de 2e plaats


Wil je vrede onderwijs vrede om vrede te leren Omdat ik mezelf wil kennen zie ik jou als Gods Zoon en mijn broeder Schuldgevoelens houden de tijd in stand


Corrigerend leren begint altijd met het ontwaken van de geest en het verlaten van het geloof in de fysieke blik Dit gaat vaak met angst gepaard omdat jij bang bent voor wat je geestelijke blik jou tonen zal Alleen de denkgeest is tot vergissingen in staat 


Het lichaam kan alleen verkeerd handelen wanneer het gehoor geeft aan verkeerd denken Samen 1 bankaccount delen met God als doel dan is iedereen een winnaar 


Christus is in mij en waar Hij is moet God zijn want Christus is deel van Hem De Christus in jou is heel stil Hij kijkt naar wat Hij lief heeft en kent dat als Zichzelf 


Ik weet niet wat ik ben en daarom weet ik niet wat ik doe waar ik ben of hoe ik de wereld of mijzelf moet bezien Toch wordt in dit leren verlossing geboren


De schat van God Er bestaat maar 1 vraag die jij jezelf moet stellen: Wil ik mijn Vaders Wil voor mij kennen? De waarheid kan alleen worden ervaren Ze kan niet worden beschreven en niet worden uitgelegd Leren en willen leren zijn onlosmakelijk verbonden


Ik ben wat ik ben God heeft het lichaam niet gemaakt want het is vernietigbaar en daarom niet iets van het Koninkrijk Het lichaam is het symbool van wat jij denkt te zijn 


Een zinvolle zoektocht wordt bewust ondernomen bewust georganiseerd en bewust gericht Het doel moet duidelijk geformuleerd zijn en in gedachten worden gehouden


Hoe kun jij die zo heilig bent lijden? Heel je verleden is verdwenen op zijn schoonheid na en niets blijft erover dan een zegen Mijn heiligheid is mijn verlossing Ik volg Godswil


Gods Wil is jouw verlossing Jouw broeders zijn overal Je hoeft niet ver te zoeken voor verlossing Iedere minuut en iedere seconde krijg jij de kans jezelf te verlossen


Bevrijding wordt jou gegeven zodra je het verlangt Vergeven is eenvoudig je alleen de liefdevolle gedachten herinneren die jij in het verleden gaf en die jou werden gegeven Heel de rest moet worden vergeten Niets onwerkelijks bestaat Liefde is vrijheid


In het gezegende ogenblik laat je alles los wat je in het verleden hebt geleerd en de Heilige Geest biedt jou snel de hele les van vrede Dit is een jaar van vreugde 


Waarin je toenemend zult gaan luisteren en met deze toename je vrede zal groeien Investeer dit jaar in de waarheid en laat die in vrede werken God zorgt voor iedereen Jezelf lief hebben is jezelf genezen Wie wijst wijst 3x naar zichzelf Ik wijs Mooi


Ik ben Godsleraar 55 en een senior systeembeheerder Ik heb geleerd in de afgelopen 15 jaar alleen met mspaint.exe mijn foto's of print screens te bewerken Mijn laptop is 15 jaar oud zonder camera Ik speel geen digitale spellen Ik heb nu een nieuwe besteld met Windows 10 pro als besturingssysteem Ik heb een oude nokia 3310 pre paid Bewust geen smart Ik wil een sim usb stick als thinclient gebruiken dat met internet connect


Ik onderwijs via mijn blog en als ik teksten kopieer dan plak ik het eerst in notepad.exe Dan pas kopieer ik het naar mijn blog zodat het standaard lettertype ongeschonden blijft Youtube als basis muziekstation en Gmail als basis account om bv in te loggen op facebook en andere webdiensten Backup email heb ik bij Microsoft Outlook.com Ik maak bewust geen gebruik van de punt Waarom? Ik weet het niet, voelt niet goed


Ik wil investeren in terminal servers en intranet omgevingen Waar men een snelle verbinding onderling hebben Alle basis programma's draaien op de server en speciale programma's lokaal Bij een thinclient verbinding worden alleen beeldscherm gegevens verstuurd De werkelijke actie gebeurd op de server D.m.v. schadowing wordt support gegeven De professional ziet wat de gebruiker ziet What You See is What You Get

Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden