Ik wil dorpen bouwen

Ieder mens heeft recht op een thuisbasis Ik heb als missie: Familie eerst, kind staat op 1 gelijk aan de Koning, Oma2 Mama3 Papa4 en Opa5 denkt samen met het Koninkrijk Ik wil dan ook familie dorpen bouwen die vallen onder een stichting die vervolgens totaal in vorm zorg dragen voor de leden Ik ben een Godsleraar en een ict professor Ik wil investeren in remote desktop solutions Het leveren van professionele hulp op afstand Ik wil graag woningen bouwen die men zelf leert bouwen op lokatie en vermenigvuldigen Moet in de basis opvoeding komen


Ik wil dat alles in vorm onder een stichting valt en ieder lid maakt gebruik van bruikleen Iedereen heeft minimaal evenveel zakgeld en kost en inwoning wordt betaald vanuit 1 gedeelde schatkist Iedereen gaat daarvoor gratis werken voor de stichting Niets doen is ook een optie God wordt doel en Geld middel Als alles in vorm onder 1 noemer valt dan maakt het niets uit waar je woont In het buitenland of niet De stichting regelt alles smart in vorm Richt de focus op de zwakste schakel binnen de groep en onzichtbaar versterk je de hele groep Liefde vermenigvuldigt onzichtbaar


Ik denk in dierentalen Ik droom als een Olifant, voel als een Leeuw en denk als een Adelaar Een meisje wordt geboren als Dolfijn en wil later Schaap worden Bij een jongen is het andersom Een ideale familie bestaat uit Oma als Olifant Mama als Leeuwin Papa als Adelaar en Opa als Dolfijn



Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden