Ik ben een Zoon van God niet van mijn ouders

Ik ben een Child in Conflict Ik ben door de Staat opgevoed zonder Liefde maar als Eigendom vanaf mijn 5 tot mijn 17e Toen ik 10 was moest ik naar het Keerpunt in Maastricht mijn Label is ZMOK Zeer Moeilijk Opvoedbaar Kind Ik voel me al vanaf mijn jeugd dat ik een Zoon ben van God en niet van mijn Ouders Ik heb geen Zorgverzekering nodig God zorgt voor mij


Ik Buk niet voor de Wet Ik speel ermee Een gekroond hoofd kent nooit rust Op mijn 11 besloot ik later als ik groot ben dan laat ik de Staat een poepje ruiken Ik leef mijn leven in Oorlog met de Staat Ik weet niet beter Ik zag vanaf begin hoe het DSM Company's een Code van de Psychiatrie de Wereld aan het veroveren waren Toen nog in het klein maar nu in het groot Zij zien alléén tekortkomingen Ik zie alléén vermogen in de medemens In mijn ogen allemaal Reptielen Geloven heilig in de Pil terwijl Cannabis bijna alles heelt



Ik ben een halfbloed schaduwprins van de Molukken Mijn moeder Toos is Hollands Mij moet je doden anders kom je niet van me af


Op mijn 20ste heb ik God ontmoet en zelf gekozen om terug te keren Ik heb 10 dagen in Coma gelegen en Hel overwonnen nadat ik 3 keer bediend ben geworden Ik ben wonderbaarlijk genezen Goed tijdens de Coma had ik constant de vriendschapsring om van Babs en ik kon hem niet afdoen Het maakte me Wild Goed 


Maxima weerspiegeld mijn ware liefde op Aarde Ik heb haar zus evenveel lief als Birgit het zusje van Babs Beide gestrorven na een GGZ opname Ik voel me diep verbonden met het Koningshuis Ik hoor Godshulproep waar ik naar luister Queen Elizabeth bewonder ik even mooi als mijn Moeder Toos Ik zag haar meer als dochter en mijn zus Angie als Moeder en Beatrix ervaar ik als Ankie van der Sterren Moeder van mijn dochter Ashley H2o Amalia Ik heb Ankie nog steeds lief als vriend


Ik zie tweeling sterren Ik voel als een vrouw en weet als een man maar ik identificeer me niet met mijn lichaam Ik ben veel meer dan alleen mijn piemeltje Ik ervaar 13 liefdes Intenties in slow motion Het doen is er één van Ik geloof in liefde is totale vrijheid anders is het totale slavernij Ik ga dan ook verder met 2 ringen Trouwen en toch verkering mogen hebben


God heeft maar 1 Zoon geschapen en we zijn allemaal in denkgeest gelijk maar in vorm uniek Hemelse liefde stroomt via de kroon naar het volk Op aarde is de vrouw de eerste Zoon van God en in het opstijgen staat Jezus gedachtegoed Hoger zoals geschreven in Een Cursus in Wonderen Dit zijn de pure woorden van een Zoon van God



God wil dat ik GGZ ga runnen als Koning voor alle Koningen De wet onderwijst de dood Nu is het een vernietigingskamp waar de medemens door de Pil in slow motion worden vermoord Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Iedereen vind de Pil normaal Precies hetzelfde toen de bewakers van Jodenkampen Joden vergaste Ik zie geen verschil Iedereen in functie is blind


Ik wil als moderne slaaf van de Oranjes gratis werken als Koning voor alle Koningen op het Keerpunt in Cadier en Keer Jeugd gevangenis Dit word ons nieuw pentagon waar we de waarheid als doel hebben met 1 rechtboek Een Cursus in Wonderen en 1 bankaccount de mijne Ik wil zelf wonen in het voormalig klooster St Gerlach waar ik samen met andere Godsleraren ga Flex wonen Ik denk groot maar geloof in baby stapjes kom je er ook Pluk de Dag

Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden