Wie vergeeft is genezen

De dwangspuit staat bij mij gelijk aan de doodstraf in slow motion Ik wens medicatie waarin ik zelf mag bepalen Nu wel of Nu even niet De dokter ben jezelf De dwangspuit is een zonde dat gelijk staat aan een kogel in de kop Ik kies voor de opstanding de uiteindelijke overwinning over het ego Jezus heeft het kruis overwonnen Alleen het ego ziet het lichaam als afgod en zijn thuis 

Omdat ik mezelf wil leren kennen zie ik de psychiater als Gods Zoon en mijn broeder Ik wil dat het DSM handboek word vervangen door Een Cursus in Wonderen Ziekte is een illusie Je bent niet je lichaam maar denkgeest Cannabis is niet schadelijk voor lichamen De Pil wel Als je jezelf gelijk stelt aan het lichaam dan zul je je altijd depressief voelen 


GGZ is een veredelde nazi kamp waar de gaskamers zijn ingeruild voor de pilkamers Ze aanbidden de afgod van de ziekte Ze behandelen mij tegen mijn wil Ik ben zoals God mij geschapen heeft Zijn Zoon kan niet lijden En ik ben Zijn Zoon In mijn ogen zijn alle psychiaters pillen moordenaars en ziek Miscreeeren met hun denkgeest Roken is niet dodelijk denken is Roken is een gevolg Geen oorzaak

Zoals je denkt zo neem je waar


Hoe werken de hersenen? Je linker brein zegt iets over verleden en toekomst Je rechterbrein zegt alles over het Nu Links weet als een man en rechts voelt als een vrouw Dan heb je de reptielen brein Het oudste brein die kan alleen keuze maken uit liefde of angst Dan heb je de pijnappelklier dat is je derde oog De meeste mensen leven in hun linker hersenhelft waar ook je bankrekening nummer bevind



Onze kalender is de reden waarom de meeste mensen links denken De Maya's hadden meerdere kalenders en gebruikte de onze puur voor de belastingen maar ze stonden op met hun persoonlijke kalender dat alles vertelt over het Nu en dus rechts denken Alles is een terugreis naar God 


Onze kalender wijst vooruit in de tijd terwijl alleen het Nu bestaat Je kunt de eeuwigheid zien alleen in het nu Verleden en toekomst bestaan in werkelijkheid niet Delen we met zijn alle mijn bankaccount dan is Hemel op aarde en leven we met zijn alle in het Nu Ik heb de moeilijkste les geleerd op aarde en dat is? Wees niet tevreden met toekomstig geluk De Maya´s stonden op met de Tzolkin kalender hun persoonlijke kalender en vervolgens volgden ze de Haab kalender die wij kennen als onze kalender Ik heb mijn Blog als persoonlijke kalender

Wist je dat? Het lichaam bestaat 90% uit water De Zon zend blauwdrukken dat water doet leven Slik je een Paracetamol dan is dat een code dat water begrijpt en tot genezing overgaat Je denkgeest is een krachtig middel om te genezen Dat het lichaam kan genezen is een fundamentele vergissing Alleen de denkgeest kan genezen


We leven in een holografisch universum Alles is in werkelijkheid Pixel liefde Er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren Pas als je geen investeringen hebt weet je waar je werkelijke schat ligt Niets werkelijks kan bedreigt worden Niets onwerkelijks bestaat Hierin ligt de vrede van God


Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Zonde wordt gedefinieerd als het ontbreken van liefde Aangezien liefde het enige is wat bestaat, is zonde in de visie van de Heilige Geest een vergissing die moet worden gecorrigeert, in plaats van een kwaad dat moet worden gestraft Ik zie 1 rechtboek Een Cursus in Wonderen Rust in vrede is voor de levenden en niet voor de doden Delen we met zijn alle mijn bankaccount dan pas is iedereen verlost


Je ergste vijand ben jezelf

Ik mis alleen het thuisgevoel Ik voel als Jezus en denk als Lucifer maar ik ben het niet Ik heb een Cursus in Wonderen als mijn bijbel De pure woorden van Jezus We zijn allemaal een bankaccount Delen we met zijn alle de mijne dan is Hemel op aarde Wist je dat? Hij ziet Judas als zijn beste vriend en niet als verader De wet bijbel en de koran onderwijzen de dood Kind staat op 1 en niet de Koning


Ik zie een vorm van wraak

De vrouw is de eerste Zoon van God op aarde en staat rechtstreeks onder God en de man staat onder de vrouw In het opstijgen naar de Hemel staat Jezus Hoger Hij staat aan het hoofd van het Zoonschap Alle Hemelse liefde stroomt via de kroon naar het volk Zodra mijn bankaccount is gedeeld met Koningin Maxima erft zij de nieuwe aarde via mijn bankaccount Je hebt tot reden Vrijheid Nu niet later 

De Pil dood alles in slow motion



Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden