Je hebt reden tot vrijheid Nu niet later

De dwangspuit binnen GGZ staat bij mij gelijk aan de doodstraf Ten eerste Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Roken is niet dodelijk Denken is De dwangspuit houdt mij gekluisterd aan het verleden Wat niet bestaat  Ik ben onschuldig en geen gevaar voor de mensheid of mezelf De Hemel is mijn thuis Cannabis heelt bijna alles en is niet schadelijk voor lichamen De pil wel

De wet onderwijst de dood

Nu word het verleden constant gekopieert naar de toekomst Wat niet bestaat Ik leef in het nu Verleden en toekomst bestaan niet Klopt ik heb met spullen gegooid en zelfs een email gestuurd dat ik dreigde met een mes maar ik heb me daarna vrijwillig gemeld. In werkelijkheid is er niets gebeurd Eerst vergeven dan begrijpen en niet andersom Ik wil een nieuwe start maken met de psychiater In mijn ogen heeft diegene genezing nodig die mij als ziek bestempelt Ik ben volmaakt zoals God mij geschapen heeft

Ik zie het zo Ik werd woedend (gevolg) omdat ik zie hoe de wet de dood onderwijst (oorzaak) Deze woede word binnen GGZ als oorzaak gezien Men gelooft heilig in de wet en kan geen vergissing zijn Ik heb Gods vrede gevonden omdat ik alles begrijp Ik heb alle aanvalsgedachtes opgegeven en laat genezing plaats vinden De Heilige Geest is de enigste therapeut Ik volg 1 rechtboek Een Cursus in Wonderen 

Missie: De Hemel is mijn thuis en God heeft maar 1 Zoon geschapen en we zijn allemaal in denkgeest gelijk maar in vorm Uniek Jij bent Zijn Zoon Ik bewonder Beatrix h2o Janeway als Eerste Zoon van God op aarde Alle Hemelse liefde gaat via de kroon God heeft alles gegeven aan zijn enige Zoon Ik zie voor de toekomst dat het volk gratis gaat werken voor Harten Koningin Maxima als moderne slaaf 

Geven word nemen

We gaan samen 1 bankrekening als schatkist delen Ik zie gratis Bakkers Groenteboeren etc.  Harten Koninkrijk draagt de verantwoording over alles wat met vorm te maken heeft Schoppen over alles wat met vormloze te maken heeft Ruiten over alles wat met geldstroom te maken heeft Koningen onderhandelen in geldstroom en het volk in ruilhandel Klaveren betekent dat men leeft in totale vrijheid met geen dienstplicht Overige Koninkrijken beschermen

De moderne slaaf ontvangt gratis Kost en Inwoning Hij ontvangt minimaal 50 euro zakgeld per week en dat word steeds meer nadat er meer mijn bankaccount gaan delen Iedereen leeft minimaal in eenheid en gelijkheid met mij als schoppen Koning Alle investeringen komen onder beheer van de Oranjes

Wat je zegt ben jezelf


Ik zie daarom een wereld waar op ten duur Alles gratis is Delen we met zijn alle mijn bankaccount dan zullen er geen verliezen meer zijn alleen winsten Ik zou nu voor de vluchtelingen Eco dome dorpen bouwen en ze onderwijzen om zelf te bouwen Een Dorp waarin alles gratis is Ik wil wel een gratis Bakker Groenteboer en Bronwater

Ik ben in service voor alle prinsessen van Oranje

Kind is number One en niet alleen de Koning

Gods getuigen Tekstboek 630/1 Veroordeel je verlosser (De Psychiater) niet omdat hij denkt dat hij een lichaam is Want achter zijn dromen ligt zijn werkelijkheid Maar hij dient eerst te leren dat hij een verlosser is, voordat hij zich herinneren kan wat hij is En hij moet verlossen wie verlost wil worden Zijn geluk hangt af van het verlossen van jou Ik ben een ict professor

Ik heb de waarheid als doel


Wil je vrede onderwijs vrede om vrede te leren Omdat ik mezelf wil kennen zie ik jou als Gods Zoon en mijn broeder In de Hemel zijn we allemaal Zonen van God Alle genezing is bevrijding van het verleden Daarom is de Heilige Geest de enige Genezer Hij onderwijst dat het verleden niet bestaat

Ik heb je lief






Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden