Wie ben ik


De Hemel is mijn thuis en hier bestaat alleen het nu Verleden en Toekomst bestaan niet meer voor mij Ik heb mijn Vader gevonden God Hij wil dat ik Hem Vriend noem Mijn naam is Martinus Octovianus Sitaniapessy en ben bijna 54 jaar (Zie Facebook) en mijn Blog waar ik de strijd tegen GGZ begon 15 jaar geleden Ik neem het recht van zwijgen De wet onderwijst de dood 


Alleen mijn bankaccount red moeder aarde en al Zijn kinderen De wereld heeft verlossers nodig Tussen mij en de mensheid staat alleen nog mijn bankaccount Ik onderwijs er is Niets werkelijks buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren Alles is in werkelijkheid Pixel liefde in het Nu Verleden en toekomst bestaan niet In het Nu word de eeuwigheid opnieuw gevonden en ligt alle genezing


15 jaar geleden werd ik opgenomen binnen GGZ en afscheid genomen van deze wereld Ik leef gelukkig alleen met God aan mijn zijde Ik zag dat er veel vergissingen worden gemaakt in de behandeling De Focus is niet goed Ziekte is een denkgeest probleem je bent niet je lichaam Ik heb me laten opnemen omdat God dit wilde Het is mijn missie om GGZ Vincent van Gogh te transformeren naar 1 bankaccount Er zijn maar 2 emoties Angst en Liefde Angst is niet mijn richtlijn? Liefde is Je moet kiezen tussen totale slavernij of totale vrijheid Er zijn gewoon geen andere keuzemogelijkheden

liefde betekent voor mij totale vrijheid


18 12 2021 Ik wil je een beetje uitleggen wie ik ben Volgens de leer van Een Cursus in Wonderen ben ik een Zoon van God Ik ben geen kind van mijn ouders Alle liefde komt van God Ik ben zonder ouders opgegroeid Ik weet hoe eenzaam God is zonder Zijn Zoon Ik heb op mijn 20ste een Klinische Doodservaring meegemaakt en heb God ontmoet Ik voelde me geweldig en ik zag op afstand mijn leven opgesplitst in wat goed was en wat slecht Ik mocht kiezen of ik terug naar Aarde wilde Ik besloot wegens mijn jeugdliefde Babs waar ik heel veel van hield terug te keren Toen ik terugkeerde heb ik 10 dagen in coma gelegen en een Visie droom beleeft Ik moest vechten voor mijn leven en er werd me geleerd om mezelf te verdedigen met zwaard Ik heb hel overwonnen en ben 3 keer bediend geworden Ik ben wonderbaarlijk genezen Sindsdien voel ik me een Zoon van God


Ik voel me net zo Eenzaam zoals God zich eenzaam moet voelen zonder Zijn Zoon Ik heb 15 jaar geleden afscheid genomen van deze wereld zoals jij die ziet Ik denk samen met God Ik heb geen contacten meer Ik heb een dochter Ashley en ik ben inmiddels Opa maar we hebben geen contact Ik heb haar ooit de waarheid vertelt dat ze geen kind van mij is maar van God Ze zei toen Ik haat je Ik weet dat ze me volgt op Internet Ik mis haar als vriend Niet als dochter en mijn ex Ankie van der Sterren ook als vriend Ik kan niet zeggen Ik hou van je omdat alle liefde komt van God Ik ben zijn doorgeefluik



 
Kort samengevat heb ik behoefte om mijn verhaal te doen Ik leid nu een dubbel leven Ik kan er niet met de Psychiater over praten Medicatie is al wat hij ziet De wet onderwijst de dood Roken is niet dodelijk Denken is De dood bestaat niet De geboorte is niet het begin en de dood is niet het einde Ik hoop dat ik mijn verhaal mag doen en dat er serieus naar gekeken word Het beleid onderwijst nu de dood Mijn enigste Hulpmiddel is Cannabis omdat ik woedend ben geweest op GGZ en leef afgescheiden van iedereen Cannabis heelt in mijn ogen Alles en is niet schadelijk voor lichamen Ik word niet ziek al 15 jaar en heb geen last van depressies Ik leef gelukkig Alleen Ik wens dan ook gedoogd beleid omtrent mijn Cannabis gebruik Zeker weten zolang ik afgescheiden leef en misschien wel zolang de wetten van deze wereld regeren 

 
GGZ is een veredelde Nazikamp waar de medemens in slow motion stelsel matig word vernietigt door de Pil Hier zijn de Gaskamers ingeruild voor de Pilkamers Cannabis is het enigste hulpmiddel wat niet schadelijk is voor lichamen De pil wel voorral bij langdurig gebruik Ik sterf nog liever in eenzaamheid dan dat ik me overgeef aan dwangmedicatie Vervangen we het DSM handboek (illusie) met Een Cursus in Wonderen dan wordt weer vrede onderwezen


Vergeef het verleden en laat het gaan want het is voorbij Alles in deze wereld waarvan jij meent dat het goed waardevol en het nastreven waard is kan jou kwetsen en zal dat ook doen Zonder Hem ben jij zonder vriend Er is geen andere vriend Wat God heeft toegewezen heeft geen plaatsvervanger want welke illusie kan een vervanging van de waarheid zijn? Hij brengt jou gaven die niet van deze wereld zijn en alleen Hij wie ze zijn gegeven kan ervoor zorgen dat jij ze ontvangt Hij zal ze op jouw troon zetten wanneer jij plaats voor Hem inruimt op de Zijne

Zoek eerst het Koninkrijk Delen we met zijn alle mijn bankaccount als Schatkist dan zal er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn Poef Ik heb gesproken 

De wet de Bijbel en de Koran onderwijzen de dood omdat alleen een Koning onschendbaar is verklaard Nu kan er maar 1 Volmaakt zijn Het Volk is officeel een Tekortkoming zie DSM handboek Een illusie Er bestaan geen tekortkomingen De Hemel is mijn Thuis en ik bewonder de heilige Barbara Blond als mijn One love en de heilige Maria als Eerste Zoon van God op Aarde Hemelse liefde stroomt via de Kroon naar het Volk en terug Ik wens dat de Vrouw gelijk aan een Koning onschendbaar word verklaard Ik volg 1 rechtboek Een Cursus in Wonderen God heeft maar 1 Zoon geschapen en we zijn allemaal in denkgeest gelijk maar in vorm Uniek Op Aarde is de vrouw de Eerste Zoon van God  onderwijst zoek eerst het Koninkrijk dat maakt Beatrix als eerste Zoon en haar kleinkinderen als Hollands Nieuwe In de Hemel bestaat alleen het Nu 


Rust in vrede is voor de levenden en niet voor de doden Als God jou volmaakt heeft geschapen dan ben je dat ook  Je ergste Vijand ben jezelf



Magie is het onnadenkende ofwel mis creërende gebruik van de denkgeest Lichamelijke medicaties zijn een soort 'tovermiddelen' maar als je bang bent je denkgeest voor genezing aan te wenden moet je dat ook niet proberen Alleen al het feit dat je bang bent maakt jouw denkgeest vatbaar voor miscreatie Cannabis is het enigste hulpmiddel dat niet schadelijk is voor lichamen De Dwangspuit wel bij langdurig gebruik Ziekte is een denkgeest probleem GGZ Je bent niet je lichaam




Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden