Zonder Aanval geen Oorlog

 


De heilige Geest leidt jou naar het eeuwige leven maar jij moet je investering in de dood opgeven anders zul je het leven niet zien ook al word je er geheel door omringd Toch moet je leren wat de prijs van slapen is en weigeren die te betalen Pas dan zul je besluiten te ontwaken De Hemel is je thuis en omdat die in God is moet die ook in jou zijn Liefde is vrijheid Ernaar op zoek gaan door jezelf in slavernij te begeven is jezelf ervan afscheiden Bevrijd je broeders uit de slavernij van hun illusies door hun de illusies te vergeven die jij in hen waarneemt


Wil je vrede onderwijs vrede om vrede te leren Omdat ik mezelf wil kennen zie ik jou als Gods Zoon en mijn broeder 


Ik bewonder Beatrix als eerste Zoon van God op aarde God heeft maar 1 Zoon geschapen en we zijn allemaal in denkgeest gelijk maar in vorm uniek Hemelse liefde gaat via de kroon naar het volk Nu draagt Koningin Maxima de verantwoording Mijn missie is Hemel op aarde te scheppen via mijn bankaccount die we met zijn alle smart gaan delen en komt onder beheer te staan van de Oranjes


Telkens wanneer jij iemand ontmoet bedenk dan dat het een heilige ontmoeting is Zoals je hem ziet zie jij jezelf Zoals je hem behandelt behandel jij jezelf Zoals je over hem denkt denk jij over jezelf Vergeet dit nooit want in hem zul jij jezelf vinden of verliezen Doe geen poging een broeder op jouw manier te 'helpen' want je kunt jezelf niet helpen Maar hoor zijn roep om Gods Hulp en je zult je eigen behoefte aan de Vader inzien

Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden