De wet onderwijst de dood

Ik heb als missie dat de vrouw erft de nieuwe aarde via mijn bankaccount die Koningin Maxima als eerste Zoon van God op aarde beheerd We gaan mijn bankaccount delen in eenheid en gelijkheid met het Volk als gedeelde schatkist Ik zie een wereld waarin op ten duur alles gratis is We starten met gratis kost en inwoning vervolgens gratis fruit groenten brood en bronwater 

Het volk gaat gratis werken als een moderne slaaf en gaat financieel in eenheid en gelijkheid leven met mij als schoppen Koning en Willem als harten Koning Er zullen geen verliezen zijn alleen winsten Nu zijn we allemaal slaaf van de bank Zo zijn wij mensen gemaakt door de Nefilim om goud te zoeken Wij zijn half Homo Erectus en half buitenaards de Homo sapiens


Ik spuug op het wetboek Je moet eerst een euro verdienen alvorens je voor je eigen kind mag zorgen Delen we met zijn alle mijn bankaccount dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn En zullen er geen verliezen meer zijn alleen winsten Als we 1 rechtboek volgen Een Cursus in Wonderen Pas als je geen investeringen hebt op aarde weet je waar je werkelijke schat ligt Het Harten Koninkrijk van de Oranjes gaat alle investeringen beheren


Alles is in werkelijkheid een terugreis naar God

Hogeraad op bladzijde 1 van het wetboek staat dat alleen de Koning onschendbaar is verklaard Hierdoor is een DSM handboek ontstaan dat zegt dat het Volk een tekortkoming is Een illusie Ik zie voor de toekomst 1 Rechtboek Een Cursus in Wonderen en 1 gedeelde bankaccount Uitgangspunt moet zijn: Als God jou volmaakt heeft geschapen dan ben je dat ook


Stop Dwangmedicatie

God heeft maar 1 Zoon geschapen en we zijn allemaal in denkgeest gelijk maar in vorm uniek De eerste Zoon van God op aarde is de vrouw en staat rechtstreeks onder God Op aarde staat de man onder de vrouw Nu is alleen de Koning onschendbaar pas als de vrouw gelijk aan de Koning onschendbaar word verklaard word vrede onderwezen GGZ Vincent van Gogh Roken is niet dodelijk Denken is Je bent niet je lichaam


Je ergste vijand ben jezelf

Volgen we 1 rechtboek Een Cursus in Wonderen en delen we samen mijn bankaccount dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Liefde heelt niet alles maar maakt wel alles goed In het Nu ligt alle genezing vergeef het verleden en laat los Het verleden en toekomst bestaan niet Alleen in het Nu kan eeuwigheid ervaren worden

De Hemel is mijn thuis en alle liefde stroomt via de kroon naar het volk Omdat ik mezelf wil leren kennen zie ik nog steeds Beatrix als eerste Zoon van God en de verantwoordelijkheid ligt nu bij Koningin Maxima Tussen mij en de mensheid staat alleen mijn bankaccount Alle liefde word onbewust geblockt 


Omdat ik mezelf wil leren kennen zie ik niet Jezus als eerste Zoon op Aarde maar de heilige Maria Hemelse liefde stroomt via de kroon naar het volk In het opstijgen naar de Hemel staat Jezus gedachtegoed hoger Ik zie nog steeds Beatrix als eerste Zoon en mijn broeder op aarde In de Hemel zijn we allemaal Zonen van God Ik denk dan aan zonnen van God Universeel De Hemel verantwoordelijkheid valt onder Koningin Maxima De vrouw is de eerste Zoon van God op aarde






Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden