Ik ben een soldaat voor Oranje

Missie: Ik ben een Koning voor alle Koningen Ik hoef in feite niets Ik bewonder Beatrix als eerste Zoon van God op aarde en dit word Koningin Maxima zodra mijn bankaccount is gedeeld Alle hemelse liefde stroomt via de kroon dan hoge hoed en dan cowboyhoed het volk De vrouw is de eerste Zoon van God op aarde en niet de man Tussen mij en de mensheid staat alleen nog mijn bankaccount Er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren God heeft maar 1 Zoon geschapen en we zijn allemaal in denkgeest gelijk maar in vorm uniek Omdat ik mezelf wil leren kennen zie ik Koningin Maxima als Gods Zoon en mijn broeder In de Hemel zijn we allemaal Zonen van God God kent maar 1 Zoon Ik geloof in de heilige drie eenheid God de Zoon en de Heilige Geest De enigste therapeut

Ik geloof in liefde is totale vrijheid

Ik neem het recht van zwijgen Ik volg alleen de stem van de Heilige Geest dat altijd leidt tot eenheid en gelijkheid Het DSM handboek is 1 probleem en vele vormen Vervang het met Een Cursus in Wonderen dan word weer vrede onderwezen  

De wet onderwijst de dood De vrouw is de eerste Zoon van God op aarde Niet de Koning In mijn ogen is de vrouw gelijk aan de Koning Onschendbaar en de man Schendbaar Kind is number One en niet alleen de Koning Delen we met zijn alle mijn bankaccount en u bent vergeven


De Pil vernietigt de medemens in slow motion

Roken is niet dodelijk denken is Je bent niet je lichaam Zijn gedachten dan gevaarlijk? Voor lichamen wel! De gedachten die lijken te doden zijn degene die de denker leren dat hij kan worden gedood En zo 'sterft' hij als gevolg van wat hij heeft geleerd De dood bestaat niet Geboorte is niet het begin en de dood is niet het einde 


Stop dwangmedicatie De Heilige Geest is de enigste therapeut God zorgt voor mij Ziekte is een illusie Nu vermenigvuldigt de psychiater ziekte met zijn denkgeest Ik zie het DSMIV handboek als de 4 koppige draak die de mensheid in greep heeft




Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden