Nieuwe ronde en nieuwe kansen

De wet onderwijst de dood Ik heb nu 6 psychiaters gehad en ze kopieren constant het verleden naar de toekomst terwijl ik in het nu leef Ik wil dat de nieuwe psychiater mij leert kennen zonder referentiekader Het verleden en toekomst bestaan niet Alleen het nu In de toekomst kan je geen plannen maken Ik doe mijn verhaal op internet Ik ben in dna geschreven een prins van de Molukken Mijn moeder is Nederlands Mijn eiland Nusa Laut is door Kolonisten in beslag genomen Ik ben Homeless

Ik ben een Koning voor alle Koningen

Jij vindt het 'natuurlijk' om je ervaring uit het verleden als referentiepunt te gebruiken voor het beoordelen van het heden Maar dit is onnatuurlijk want het is waan Wanneer je eenmaal eenieder hebt leren zien zonder de minste verwijzing naar het verleden noch dat van hem noch dat van jou zoals jij dat waarnam zul je in staat zijn te leren van wat jij nu ziet Want het verleden kan geen schaduw werpen op het heden en dat donker maken tenzij jij bang bent voor licht

Ik ben inservice als onderkoning

Ziekte is een denkgeestprobleem

De wet onderwijst de dood omdat alleen een Koning onschendbaar is verklaard terwijl de vrouw de eerste Zoon van God op Aarde is Nu mag alleen de Koning volmaakt zijn Iedereen is al volmaakt zoals God ons heeft geschapen Alleen in het opstijgen naar de Hemel staat Jezus gedachtegoed hoger zoals in Een Cursus in Wonderen word besproken Ik wil dat de vrouw gelijk aan de Koning onschendbaar word verklaard met Een Cursus in Wonderen als hoogste rechtboek Ik wil dan ook het DSM handboek (Ziekte is een illusie) vervangen met Een Cursus in Wonderen een verplichte cursus van Jezus

Give Forward One Bankaccount safe the world

Alleen mijn bankaccount red moeder aarde en al Zijn kinderen Delen we met zijn alle mijn bankaccount dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn en er zullen geen verliezen meer zijn alleen winsten Ik zie maar 1 rechtboek Een Cursus in Wonderen Ik onderwijs er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren Je bent al volmaakt zoals God jou geschapen heeft

Wie vergeeft is genezen



Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden