Hoe is in deze wereld vrede mogelijk

Handboek voor leraren van een Cursus in Wonderen 31 Dit is een vraag die ieder zich moet stellen Zeker, vrede lijkt hier onmogelijk Toch belooft Gods Woord nog andere dingen die even onmogelijk schijnen als dit Zijn Woord heeft vrede beloofd Het heeft bovendien beloofd dat er geen dood is, dat de opstanding ontegenzeggelijk plaats vindt en dat wedergeboorte het erfgoed is van de mens De wereld die jij ziet kan niet de wereld zijn die God liefheeft en toch verzekert Zijn Woord ons dat Hij de wereld liefheeft God heeft juist die mensen lief die nog denken dat ze een lichaam zijn en moet gecorrigeerd worden en dat kan alleen door liefde en niet door aan te vallen Ik zwijg zodra ik me erger

Wil je vrede onderwijs vrede om vrede te leren Geboorte is niet het begin en de dood is niet het einde Ik heb op mijn 20ste God ontmoet na een klinische doodservaring Ik voelde me fantastisch en zag op afstand mijn leven onder verdeeld in negatieve en positieve gedachtegangen Ik koos zelf om terug te keren Ik weet dat de dood niet bestaat Rust in vrede is voor de levenden en niet voor de doden

Reincarnatie bestaat in werkelijkheid niet omdat alleen het Nu bestaat Verleden en toekomst bestaan niet maar wedergeboorte is wel je erfgoed Ik denk dat je verleden verborgen zit in je dna Je bent niet je lichaam maar denkgeest De cursus onderwijst dat het niet erg is dat je in reincarnatie gelooft dan zijn dat lessen die je graag wil leren over je lichamelijke afkomst maar wees ervan bewust dat je Geest bent

Wie vergeeft is genezen

Gods Woord heeft beloofd dat vrede hier mogelijk is en wat Hij belooft kan allerminst onmogelijk zijn Maar het is waar dat er op een andere manier naar de wereld moet worden gekeken willen Zijn beloften kunnen worden aanvaard Wat de wereld is is slechts een feit Jij kunt niet kiezen wat dit zou moeten zijn Maar je kunt wel kiezen hoe je ernaar wilt kijken Ik ga verder met 2 ringen Trouwen en ook verkering mogen hebben Liefde betekent voor mij totale vrijheid anders is het totale slavernij


Ik ben een Koning voor alle Koningen die in feite niets hoeft Kind is number One en niet de Koning Nu is alleen de Koning onschendbaar en is het volk schendbaar Volgens de wet mag alleen de Koning volmaakt zijn De wet onderwijst de dood Liefde is geen eigendom Ik wil dat het volk en de Koning in eenheid en gelijkheid leeft door de schatkist te delen en dat de vrouw onschendbaar wordt verklaard gelijk aan de Koning De vrouw is de eerste Zoon van God op aarde en niet de man

Psychiatrie een industrie des doods

Ik wil ook dat de vrouw gelijk aan een Koning onschendbaar wordt verklaard en de man schendbaar Ik heb een idee om de wereld te verlossen als we maar kiezen voor 1 TOP rechtboek Een Cursus in Wonderen De pure woorden van Jezus De Focus moet liggen op 1 gedeelde bankaccount

De vrouw is de eerste Zoon van God op aarde en niet de man In het opstijgen naar de Hemel staat Jezus hoger Alleen het Nu bestaat Het verleden en toekomst bestaan niet Delen we met zijn alle mijn bankaccount als schatkist dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn Ik zie alleen maar winsten en geen verliezen Ik wil dat de vrouw gelijk aan de Koning onschendbaar word verklaard en dat de man als schendbaar Zo heeft God aarde geschapen De vrouw staat rechtstreeks onder God en de man onder de vrouw De wet (GGZ) onderwijst de dood

Samen mijn bankaccount en iedereen is verlost

Alleen mijn bankaccount red moeder aarde en al Zijn kinderen Ik zie 4 koninkrijken volgens het kaartspel op aarde en in Nederland Harten (Willem van Oranje) draagt de verantwoording over alles wat met vorm te maken heeft Schoppen (Minister van Justitie) over alles wat met vormloze te maken heeft Ruiten (Mark Rutte) over alles wat met geldstroom te maken heeft en Klaveren (Ik) Martin van Sita waar men leeft in totale vrijheid Ik ga voor smart Stop de tijd en maak alles eerst Meetbaar Acceptabel Realistisch en vervolgens starten we weer de Tijd

 
Wij zijn half Homo Erectus en half Nefilim buitenaards Adam de eerste Homo sapien is geschapen geworden om Goud te delven voor de Nefilim als slaaf Wij zijn een slavenras Niets mis mee als we maar 1 schatkist in eenheid en gelijkheid delen Tarwe Gerst en Cannabis stammen af van planet x 

Ik wil als moderne slaaf in service zijn


Je moet kiezen tussen totale slavernij of totale vrijheid er zijn gewoon geen andere keuze mogelijkheden Ik kies voor beide Ik wil gratis werken als een moderne slaaf voor het Harten Koninkrijk als we dan ook de schatkist delen Wil je hebben geef alles aan allen We geven alles aan de schatkist Ik ben nu Schoppen Koning en wil Klaveren Koning worden met als familie naam van Sita Ik wens geen eigendommen Dit komt te vallen onder het Harten koninkrijk de Oranjes Ik wil alleen mijn sofi nummer als eigendom Ik wens alleen bruikleen en ingeschreven op gps adres 

Alles wat geen liefde is is een zonde

Zoals je denkt zo neem je waar

Liefde is vrijheid ernaar op zoek gaan door jezelf in slavernij te begeven is jezelf ervan afscheiden Er is niets buiten jou Dat is wat je uiteindelijk dient te leren Eerst vergeven dan begrijpen Liefde heelt niet alles maar maakt wel alles goed



Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden