Wat je zegt ben jezelf

Corrigerend leren begint altijd met het ontwaken van de geest en het verlaten van het geloof in de fysieke blik Dit gaat vaak met angst gepaard omdat jij bang bent voor wat je geestelijke blik jou tonen zal Alleen de denkgeest is tot vergissingen in staat 

Het lichaam kan alleen verkeerd handelen wanneer het gehoor geeft aan verkeerd denken Het lichaam kan niet scheppen en de overtuiging dat het dit wel kan - een fundamentele vergissing - veroorzaakt alle lichamelijke symptomen Lichamelijke ziekte is de weerslag van een geloof in magie 

Ik wil het DSM handboek vervangen door Een Cursus in Wonderen dan word weer vrede onderwezen Ziekte is een illusie Het lichaam is niets en kan niet genezen worden Alleen de denkgeest is tot genezen in staat door eerst te vergeven en dan te begrijpen De psychiater vermenigvuldigt ziekte met zijn denkgeest Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam moet het uitgangspunt zijn Pas als je je broeder ziet zonder enige verwijzing naar het verleden noch die van hem of noch die van jou ben je in staat te begrijpen Wie vergeeft is genezen

Elk stoffelijk middel dat je als remedie tegen lichamelijke kwalen aanvaardt is een herbevestiging van magische beginselen Soms heeft de ziekte zo'n sterke greep op iemands denkgeest dat hem tijdelijk ontoegankelijk maakt voor de Verzoening In dat geval kan het verstandig zijn om ten opzichte van lichaam en denkgeest een tussenweg te bewandelen waarbij aan iets van buitenaf tijdelijk genezende werking wordt toegeschreven Zij die zeker zijn zijn volmaakt kalm

Magie is het onnadenkende ofwel mis creërende gebruik van de denkgeest Lichamelijke medicaties zijn een soort 'tovermiddelen' maar als je bang bent je denkgeest voor genezing aan te wenden moet je dat ook niet proberen Alleen al het feit dat je bang bent maakt jouw denkgeest vatbaar voor miscreatie

De wet onderwijst de dood

Alle genezing is bevrijding van het verleden Daarom is de Heilige Geest de enige Genezer Hij onderwijst dat het verleden niet bestaat een feit dat tot het domein van kennis behoort en dat niemand in de wereld dus kan kennen Als God jou volmaakt heeft geschapen dan ben je dat ook

GGZ vindt het 'natuurlijk' om je ervaring uit het verleden als referentiepunt te gebruiken voor het beoordelen van het heden Maar dit is onnatuurlijk want het is waan Wanneer je eenmaal eenieder hebt leren zien zonder de minste verwijzing naar het verleden noch dat van hem noch dat van jou zoals jij dat waarnam zul je in staat zijn te leren van wat jij nu ziet Want het verleden kan geen schaduw werpen op het heden en dat donker maken tenzij jij bang bent voor licht


Ziekte is een keuze een beslissing Maar ziekte is niet iets van het lichaam maar van de denkgeest Het is de keuze voor zwakheid in de valse veronderstelling dat het kracht is Ziekte is woede afgereageerd op het lichaam zodat het pijn zal leiden De Heilige Geest bevindt zich in het deel van de denkgeest dat tussen het ego en de geest ligt en bemiddelt tussen hen altijd ten gunste van de geest Gehoorzaam de Heilige Geest en je zult het ego opgeven

Telkens wanneer jij iemand ontmoet bedenk dan dat het een heilige ontmoeting is Zoals je hem ziet zie jij jezelf Zoals je hem behandelt behandel jij jezelf Zoals je over hem denkt denk jij over jezelf Vergeet dit nooit want in hem zul jij jezelf vinden of verliezen Doe geen poging een broeder op jouw manier te 'helpen' want je kunt jezelf niet helpen Maar hoor zijn roep om Gods Hulp en je zult je eigen behoefte aan de Vader inzien De Heilige Geest is de enigste therapeut

Zonder aanval geen oorlog

Het bereiken van vrede Het lichaam kan niet genezen want het kan zichzelf niet ziek maken Het behoeft geen genezing Zijn gezondheid of ziekte hangt volledig af van de manier waarop de denkgeest het waarneemt

Kort samengevat onderwijst de wet de dood Alleen het Nu bestaat Verleden en toekomst bestaan in werkelijkheid niet Ik denk als Einstein We kunnen niet problemen oplossen waarmee ze creeert zijn geworden De wet is een vergissing Nu mag maar 1 persoon volmaakt zijn, de Koning terwijl iedereen volmaakt is zoals God je geschapen heeft Ik zie in het Nu 1 gedeelde bankaccount en 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen dat moet de mensheid uit de duisternis helpen 

Ik ben een Koning voor alle Koningen

Deze nieuwe denkwijze houdt ons rechts denken Je rechter hersenhelft zegt alles over het Nu waar alle genezing ligt Ziekte is een denkgeest probleem Ik hoef in feite Niets Je linker hersenhelft zegt alles over het verleden en toekomst Vergeef het verleden en laat los Ik heb alle aanvalsgedachtes opgegeven dat houdt mij rechts denken

Wie vergeeft is genezen

Ik geloof in de heilige drie eenheid God de Zoon en de Heilige Geest Er zijn 2 stemmen de Heilige Geest en het Ego God heeft de Geest geschapen voor de eeuwigheid God heeft niet het lichaam geschapen omdat het kwetsbaar en broos is De dood is niet het einde en geboorte is niet het begin Wedergeboorte is een erfrecht van God 


De Hemel is mijn thuis en alle liefde stroomt via de kroon naar het volk Ik bewonder Maxima als eerste Zoon van God op aarde omdat zij de kroon draagt Op aarde is de vrouw de eerste Zoon van God In het opstijgen naar de Hemel staat Jezus hoger Tussen mij en de mensheid staat alleen nog mijn bankaccount Delen we met zijn alle de mijne die Maxima mee beheert dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn en geen verliezen Ik zie 1 verplichte cursus voor iedereen Een Cursus in Wonderen en 1 gedeelde bankaccount De mijne

Vergeven is genezen

Zonder het ego is alles liefde Mijn cv Het ego ziet het lichaam als afgod en als zijn thuis Alleen is het lichaam niets Je bent Geest Je ziet het vlees of de geest Je kunt ze niet beide zien Ik identificeer me niet meer met mijn lichaam maar met denkgeest Ik ben nu 13 jaar stille liefde nadat ik mijn eerste dwangspuit ontving De wet onderwijst deze kleine dood Ik ben eigendom volgens de psychiater Pillenmoordenaars zijn ze allemaal 

Stop dwangmedicatie Ik ben niet ziek







Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden