Ziekte is woede afgereageerd op je lichaam

De leraren van God hebben vertrouwen in de wereld omdat ze hebben geleerd dat die niet geregeerd door wetten die de wereld heeft ontworpen Ze wordt geregeerd door een kracht in hen maar niet van hen is Het is dankzij deze kracht dat de leraren van God een wereld zien die is vergeven God heeft het Koninkrijk geschapen Pas als jezelf geen investeringen hebt weet je waar je werkelijke schat ligt 

Wil je hebben geef alles aan alle 

Geven we alles aan de schatkist dan zorgt het Koninkrijk in vorm voor je Missie en visie stromen van boven naar beneden maar beslissingen van onderen naar boven Ik zie een nieuwe wereld wat nog niet bestaat De wereld kent nog geen totale verlossing Zet mij vooruit op mijn pad en we vermenigvuldigen dit x 1000 Ik plan 1 dag vooruit Alleen het Nu bestaat Elke dag een babystapje vooruit is over een jaar een berestap Maar eerst stop Dwangmedicatie Zoniet dan blijf ik stille liefde en neem het recht van zwijgen Ik sterf nog liever in eenzaamheid dan dat ik toegeef aan dwangmedicatie Ik ben in oorlog met GGZ op hoog denkniveau al 13 jaar Dag in en dag uit Ik heb mijn vijanden lief zoals Jezus onderwijst


Ik denk als Einstein Je kunt problemen (de wet) niet met hetzelfde denken oplossen waarmee ze gemaakt zijn geworden Ik zie 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen De tijd die je eraan wil besteden bepaal jezelf Delen we met zijn alle 1 bankaccount dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn en is iedereen in feite miljonair Alleen heb ik geleerd Leef je in het Nu dan leer je dat God in feite niets nodig heeft in vorm God heeft liefde geschapen geen afgoderij Ik voel als een vrouw en weet als een man Ik ben beide in denkgeest omdat ik me niet identificeer met mijn lichaam maar met denkgeest Ik voel me diep verbonden met Matilda de Professional

Kennis is Macht en alle Macht komt van God

GGZ gaat radicaal over grenzen met de dwangspuit De reden was mijn woede aanvallen die ik heb gehad jegens de psychiater omdat ik zie hoe de medemens in slow motion wordt vernietigt door de pil Genezing is geen optie binnen GGZ Eenmaal een stempel uit het dsm handboek en je bent voor het leven veroordeeld tot medicatie terwijl GGZ nog nooit iemand heeft genezen met de Pil alleen levens verwoest Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam moet het uitgangspunt zijn De wet onderwijst de dood Verleden en toekomst bestaan niet In het Nu ligt alle genezing


De vrouw is gelijk aan de Koning onschendbaar in mijn woordenboek en de man schendbaar Ik corrigeer ego's op denkgeest niveau Zonder aanval geen oorlog Ik bescherm de waarheid en spreek de Heilige Geest aan Vervolgens laat ik los Ik laat genezing plaatsvinden De vrouw is de eerste Zoon van God op aarde en alle liefde stroomt via de kroon, hogehoed naar het volk de cowboyhoed Ik wil dat Koningin Maxima de nieuwe aarde erft via mijn bankaccount De wet onderwijst de dood Ik wens als eigendom alleen mijn sofinummer Ik werk gratis voor Koningin Maxima omdat ik in feite niets hoef God heeft in feite ook niets nodig Ik begrijp alles Ik wil dat de vrouw de nieuwe aarde erft via mijn bankaccount Ik mis alleen het thuisgevoel

De vrouw erft de nieuwe aarde

Vergeven is eenvoudig je alleen de liefdevolle gedachten herinneren die jij in het verleden gaf en die jou werden gegeven Heel de rest moet worden vergeven Wanneer deze kracht eenmaal is ervaren is het onmogelijk nog op je eigen onbeduidende vermogens te vertrouwen Wie zou proberen met de nietige vleugels van een mus te vliegen wanneer hem de machtige kracht gegeven is van een adelaar? Ik geloof in liefde is vrijheid Jaloezie staat niet in mijn woordenboek Alle liefde komt van God 

Het lichaam heeft geen genezing nodig Maar de denkgeest die denkt dat hij een lichaam is is absoluut ziek! Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Moet het uitgangspunt zijn Genezen is geen optie hier binnen GGZ Verafgoden allemaal de God van de Ziekte het DSM handboek is een illusie Er bestaan geen tekortkomingen alleen vermogen Het DSM handboek en Een Cursus in Wonderen zijn beide een denksysteem Alleen is illusie en de waarheid niet verenigbaar Het is het ene of het andere Ik aanbid niet de god van de Ziekte maar de God van de liefde want dat is wat Hij werkelijk heeft geschapen Zijn gedachten dan gevaarlijk? Voor lichamen wel! De gedachten die lijken te doden zijn degene die de denker leren dat hij kan worden gedood En zo 'sterft' hij als gevolg van wat hij heeft geleerd Zie sigarette verpakkingen Hij gaat van leven naar dood

Ziekte is een illusie volgens de leer van Een Cursus in Wonderen de pure woorden van Jezus Het bestaat uit een tekstboek een werkboek en een handleiding voor leraren Dit boek is spiritueel tot stand gebracht Helen een professor psychologie op een universiteit in New York hoorde plots een geluidloze stem Het zei This is a course in miracles, please take notes Helen schreef alles op en de stem duurde 7 jaar Ze kon iedere moment de stem loslaten en weer oppakken 

Zo is het boek ontstaan Een Cursus in Wonderen is mijn bijbel 1200 pagina's Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Roken is niet dodelijk Denken is Iemand zei me ooit Martin ik ben in 1 keer gestopt met roken Ik ben bestwel trots op mezelf Ik zei: Nou, ik stop wel 15 keer per dag Dan moet ik nog trotser zijn Van God mag alles zolang je er maar van geniet anders moet je het niet doen Ja en daar is een gezonde discipline voor nodig

Toe aan een nieuwe uitdaging?

De afgoden van ziekte tekstboek 185 Niets buiten jou kan je angstig of liefdevol maken omdat er buiten jou niets is Tijd en eeuwigheid bevinden zich beide in je denkgeest en zullen in conflict zijn tot je de Tijd uitsluitend als een middel ziet om de eeuwigheid te herwinnen Dit kun je niet doen zolang jij gelooft dat al wat jou overkomt veroorzaakt wordt door factoren buiten jezelf De dwangspuit is een zonde en moet gecorrigeerd worden Ik aanbid niet de god van de ziekte maar de God van de Liefde

Wie wijst wijst altijd 3x naar zichzelf Ik laat oordelen over aan de Heilige Geest De enigste therapeut Ik bescherm de waarheid en leef zo alsof ik geen ego ben Zonder aanval geen oorlog De Heilige Geest is de enigste therapeut en die spreek ik aan en laat los De zieken dienen zichzelf te genezen want de waarheid ligt in hen Ik zou een denksysteem ontwikkelen dat maximaal 3x waarschuwd Straf en na acceptatie krijgt de incident totale vergeving en wordt weer opnieuw gemeten Vergeven is genezen

Toen ik 13 jaar geleden mijn eerste dwangspuit kreeg was ik ervan bewust dat de wet deze kleine dood onderwijst Ik besloot om alleen nog de stem van de Heilige Geest te volgen en mijn blog als enigste communicatie middel te gebruiken Ik neem het recht van zwijgen Ik heb de waarheid als doel Ik ben door de staat opgevoed van mijn 5 tot mijn 18de Zonder liefde en veel straf Ik luisterde destijds alleen naar Nonnen en Broeders plus Sterren op tv Muziek was een belangrijke inspiratie bron Ik zie een nieuw platte organisatie structuur Kroon - Supervisor, Hogehoed - Voorman, Cowboyhoed - Groepsleiders en Magischehoed ofwel Bolhoed - Observer hoeft niets te doen Springt bij waar nodig Er wordt regelmatig geruild in functie om met conflicten te leren omgaan Je leert dan Ik ben wat ik ben Wat je zegt ben jezelf


De Nonnen leerde mij God als Vader te zien zoals Jezus onderwijst Dit heeft mij verlost De Broeders leerde mij op te komen voor de verloren Zoon van God Ik ben groot geworden door de andere wang te keren Ik volg mijn levenlang al Jezus voetsporen Ik heb een unieke kijk op de Maatschappij Wil je vrede onderwijs vrede om vrede te leren Delen we met zijn alle mijn bankaccount dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn en alleen winsten Kiezen we voor 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen dan zie ik een wereld dat totaal is vergeven

Wie vergeeft is genezen

Je dient te leren dat de tijd alleen jou ter beschikking staat en dat niets ter wereld deze verantwoordelijkheid van jou weg kan nemen Jij kunt Gods wetten in je verbeelding wel overtreden maar je eraan onttrekken kun je niet Ze werden ingesteld om jou te beschermen en zijn nog even ongeschonden als jouw veiligheid 

Koning Willem Ik ga voor Smart Stop de tijd en maak alles Meetbaar Acceptabel Realistisch en vervolgens starten we weer de Tijd Het wordt tijd dat blauwbloed het stokje gaat overnemen samen met mij als Koning voor alle Koningen Ik ben alles al Ik hoef in feite niets Ik denk samen met God Hij wil dat ik Hem vriend noem

Hogehoed eerst

Ik draag al mijn know how over Ik wil het DSM handboek vervangen met Een Cursus in Wonderen dan wordt weer vrede onderwezen Ik wil dat iedereen minimaal in eenheid en gelijkheid leeft met mij als Koning voor alle Koningen ofwel vriend Zo wil ik ook genoemd worden Geven is nemen en niet andersom Nu stroomt mijn liefde via de kroon, hogehoed naar cowboyhoed Ik kan pas een eerlijke keuze maken als mijn bankaccount is gedeeld Ik wil er vanaf Er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren Tussen mij en de mensheid staat alleen mijn bankaccount en dat is onnatuurlijk Veroorzaakt alleen maar problemen op denkgeest niveau

Ik ben inservice als Observer

God heeft naast jou Niets geschapen en naast jou bestaat Niets want jij bent deel van Hem Wat kan er bestaan behalve Hij? Niets kan er gebeuren buiten Hem want niets is werkelijkheid behalve Hij Je gelooft misschien dat je verantwoordelijk bent voor wat je doet maar niet voor wat je denkt De waarheid is dat je verantwoordelijk bent voor wat je denkt omdat je alleen op dat niveau keuzen kunt maken Wat je doet komt voort uit wat je denkt Je moet je denken veranderen niet je gedrag en dat is een kwestie van bereidwilligheid Je hebt geen leiding nodig behalve op het niveau van je denkgeest 

Cannabis heelt bijna alles

Elk stoffelijk middel dat je als remedie tegen lichamelijke kwalen aanvaardt is een herbevestiging van magische beginselen Dit is de eerste stap van het geloof dat het lichaam zijn eigen ziekte maakt Een tweede misstap is: het met niet scheppende middelen pogen te genezen Stop dwangmedicatie Vergeven is genezen

Liefde is vrijheid

Hieruit volgt echter niet dat het gebruik van dergelijke middelen ten behoeve van herstel slecht is De zieken dienen zichzelf te genezen want de waarheid ligt in hen Moet het uitgangspunt zijn Ik wil zelf kiezen in de medicatie voor nu niet of nu even wel Je bent op de eerste plaats je eigen dokter Ik ben geen eigendom Liefde is geen eigendom Liefde heelt niet alles maar maakt wel alles weer goed

Soms heeft de ziekte zo'n sterke greep op iemands denkgeest dat hem tijdelijk ontoegankelijk maakt voor de Verzoening In dat geval kan het verstandig zijn om ten opzichte van lichaam en denkgeest een tussenweg te bewandelen waarbij aan iets van buitenaf tijdelijk genezende werking wordt toegeschreven (tekstboek 24/4) Cannabis is niet schadelijk voor lichamen De pil wel Zeker weten bij langdurig gebruik Ik heb geleerd om mijn denkgeest te gebruiken voor genezing Gedachtes kunnen schadelijk zijn voor lichamen Nu onderwijst de staat de dood op de sigarette pakjes en sterven mensen aan wat ze foutief hebben geleerd De dood bestaat niet God heeft het leven geschapen Van God mag alles zolang je er maar van geniet anders moet je het niet doen Ja en daar is een gezonde discipline voor nodig


Genezing is binnen GGZ geen optie Pillenmoordenaars zijn het allemaal De psychiater is de grootste terrorist die er rond loopt Hij dood in slow motion blind de medemens terwijl GGZ nog nooit iemand heeft genezen met de pil Missie: Kind staat op 1 De vrouw erft de nieuwe aarde via mijn bankaccount Ik hoef in feite niets Ik wil volmaakt zijn zoals God mij heeft geschapen Hij hoeft in feite ook niets


Wil je vrede onderwijs vrede om vrede te leren Omdat ik mezelf wil kennen zie ik jou als Gods Zoon en mijn broeder God heeft maar 1 Zoon geschapen en ziet ons alle als de Zoon Telkens wanneer jij iemand ontmoet bedenk dan dat het een heilige ontmoeting is Zoals je hem ziet zie jij jezelf Zoals je hem behandelt behandel jij jezelf Zoals je over hem denkt denk jij over jezelf 


Vergeet dit nooit want in hem zul jij jezelf vinden of verliezen Doe geen poging een broeder op jouw manier te 'helpen' want je kunt jezelf niet helpen Maar hoor zijn roep om Gods Hulp en je zult je eigen behoefte aan de Vader inzien De Heilige Geest is de enigste therapeut De wet maakt alles kapot Rust in vrede is voor de levenden en niet voor de doden Alleen het Nu bestaat Verleden en toekomst bestaan niet

God heeft liefde geschapen Niet afgoderij

Vergeving en het einde van de tijd tekstboek 635/1 Hoezeer ben jij bereid jouw broeder te vergeven? Hoezeer verlang jij vrede in plaats van eindeloze strijd ellende en pijn? Dit is dezelfde vraag in andere vorm Vergeving is jouw vrede want hierin ligt het eind van de afscheiding en van de droom van gevaar en vernietiging zonde en dood van waanzin en moord verdriet en verlies Dit is het offer dat de verlossing vraagt waarvoor in plaats ze graag vrede schenkt Ik waarschuw maximaal 3x en dan straf Na acceptatie vergeef ik totaal en meet weer opnieuw Alleen het Nu bestaat Wat vergeving op aarde is, is rechtvaardigheid in de Hemel Gods genade rust zacht op ogen van vergeving De zieken dienen zichzelf te genezen want de waarheid ligt in hen

Ik geloof in no phone solutions

Ik geloof in de aantrekkingskracht van liefde tot liefde en daar staat bij mij niets tussen in Ik ben op de eerste plaats bereikbaar via sitaniapessy@gmail.com Wie het kleine niet eert is het grote niet weert Broeder Jos leerde mij om juist een cirkel te trekken om de zwakste schakel in de groep Zo versterk je onzichtbaar de band tussen alle schakels Ik zie een nieuwe wereld dat nog niet bestaat Wel in delen maar niet als 1 geheel Leggen we de focus op 1 gedeelde bankaccount als gezamelijke schatkist dan leven we weer zoals stammen leefde Iedereen doet datgene waar hij goed in is Op zijn Moluks staat Kind op 1 Oma2 Mama3 Papa4 en zoek eerst het Koninkrijk op 5 Pink love In het westen staat de Koning in de wet op 1 Een drukfoutje Kind staat op 1

Kennis is macht en alle macht komt van God

Ik zie dan ook dat families 1 bankaccount delen i.p.v. gezinnen waarvan Opa of groepsoudste de penningmeester is Oma richt zich op hoe de dag eruit komt te zien Zij droomt voor de familie Papa met het vullen van de schatkist en Mama als Observer Hoeft niets te doen springt bij waar nodig is Leer gezamelijke oplossingen te bedenken op familiebasis en niet op gezinsbasis Ik zie trouwen juist als afscheiding van God omdat liefde geen eigendom is Ik ga verder met 2 ringen Trouwen en ook Verkering mogen hebben Je moet kiezen tussen totale slavernij of totale vrijheid Er zijn gewoon geen andere keuze mogelijkheden Ik kies voor beide Er is niets mis mee met slavernij zolang men ook de schatkist deelt in eenheid en gelijkheid

God is je werkelijke Vader

Ik kan niet zeggen Ik hou van je want dat is niet waar God houdt van je Ik ben dan op dat moment Zijn doorgeefluik Ik vind het hypocriet als iemand zegt Ik hou van je Ik hoor dan de Bank praten Goed, ik heb makkelijk praten Ik ben zonder ouders en familie opgegeroeid Ik heb mijn leermeesters zelf uitgekozen in mijn leven Alle liefde komt van God Ik ben geen kind van mijn ouders maar een Zoon van God met Oma's hart De broer van je Opa betekent voor mij ook je Opa Oma's dromen voor de familie Gaat het met Oma goed dan gaat het onzichtbaar met de hele familie goed 

Ik geloof dat ik van je hou

Ik vergelijk opvoeding met dieren Bij de olifanten is de Oma olifant de baas en leidt de baby olifant op waar te eten en te drinken Bij de leeuwen zijn de leeuwinnen die jagen en de strategie bepalen bij de jacht Adelaars zijn universeel Voelen als een vrouw en weten als een man Adelaars zijn altijd scherp in prijs Ik zie dus Oma als Olifant Mama als Leeuwin en Papa als Adelaar Een meisje wordt geboren als Dolfijn en wil later Schaap worden Een jongen wordt geboren als Schaap en wil later Dolfijn worden


Genezing is het enige vermogen dat ieder kan en moet ontwikkelen wil hij worden genezen Genezing versterkt alleen maar Magie probeert altijd te verzwakken De Heilige Geest is de enigste therapeut en werkt niet volgens toeval Genezing die van Hem afkomstig is werkt altijd Het Christusbewustzijn kijkt naar wat hij lief heeft en herkend dat als zichzelf Ik geloof in alleen liefde is Sterk


Corrigerend leren begint altijd met het ontwaken van de geest en het verlaten van het geloof in de fysieke blik Dit gaat vaak met angst gepaard omdat jij bang bent voor wat je geestelijke blik jou tonen zal Alleen de denkgeest is tot vergissingen in staat Het lichaam kan alleen verkeerd handelen wanneer het gehoor geeft aan verkeerd denken Het lichaam kan niet scheppen en de overtuiging dat het dit wel kan - een fundamentele vergissing - veroorzaakt alle lichamelijke symptomen Lichamelijke ziekte is de weerslag van een geloof in magie


Elk stoffelijk middel dat je als remedie tegen lichamelijke kwalen aanvaardt is een herbevestiging van magische beginselen Soms heeft de ziekte zo'n sterke greep op iemands denkgeest dat hem tijdelijk ontoegankelijk maakt voor de Verzoening In dat geval kan het verstandig zijn om ten opzichte van lichaam en denkgeest een tussenweg te bewandelen waarbij aan iets van buitenaf tijdelijk genezende werking wordt toegeschreven Cannabis heelt bijna alles en is niet schadelijk voor lichamen Gedachtes kunnen schadelijk zijn voor lichamen Stop met de doods afdrukken op sigarette pakjes Nu sterven mensen aan wat men foutief heeft geleerd Ziekte is een denkgeestprobleem Je bent niet je lichaam


Magie is het onnadenkende ofwel mis creërende gebruik van de denkgeest Lichamelijke medicaties zijn een soort 'tovermiddelen' maar als je bang bent je denkgeest voor genezing aan te wenden moet je dat ook niet proberen Alleen al het feit dat je bang bent maakt jouw denkgeest vatbaar voor miscreatie Ik ben aan vanalles even verslaafd geweest Ik rook vanaf mijn 10e Ik heb coke gesnoven vanaf mijn 18e 


Ik ben ook een paar jaar gokverslaafd geweest en ik ben 1 jaar verslaafd geweest aan heroine op mijn 24e Ik heb 1 jaar hiervoor in een therapeutische gemeenschap gezeten en ben cold turkey afgekickt Mijn motivatiebron was de geboorte van mijn prinses Ashley Ik werd pappa en wilde succesvol worden in de burgermaatschappij Ik heb hard gestudeerd en in 2 jaar tijd een Informatica studie gevolgd Ik ben een Certified Novell Engineer en een Microsoft Certified Professional


Ik ben succesvol geweest in de burgermaatschappij als senior systeembeheerder Ik verdiende veel geld maar ik dacht toen al dat bij iedere euro die wordt verdiend sterft er een leven op aarde Ik kon me niet aanpassen aan de burgermaatschappij en ben gaan scheiden Ik heb mijn ex Ankie van der Sterren lief als vriend zoals ik God ook vriend noem Ik val op blond toch wil ik weer naar huis Mijn gezin is mijn thuis


Ik wil de wereld veranderen door mijn denken te veranderen over de wereld en dat start bij GGZ Ik ben opgevoed door de staat en nu wil ik de tent runnen Ik wil een stichting oprichten die totaal zorg draagt in vorm voor de leden en ook dezelfde achternaam willen dragen Voor leden die een totaal nieuwe start willen maken 


Ik wil wel Martin van der Sterren heten De familie van der Sterren heb ik het meest lief op aarde omdat ik werd geliefd door de hele familie Ik heb me levenlang thuisloos gevoeld De tijd heeft voor mij 13 jaar stil gestaan Ik ben een verantwoordelijke pure en onafhankelijke man Verantwoording staat bij mij op 1 GGZ is een veredelde nazikamp waar de gaskamers zijn ingeruild voor de pilkamers Genezing is geen optie GGZ heeft nog nooit iemand genezen met de pil Kan ook niet vergeven is genezen 


Ik wil naar huis waar het ook is als ik maar bij mijn prinses ben en vriend Ankie Ik heb gehoord dat ik inmiddels Opa ben geworden Ik wil ook oud GGZ clienten adopteren en totaal in vorm zorg voor dragen Ik denk samen met God en geloof in de zwakste schakel is de sterkste Ik beschouw weeskinderen als de mijne en de mijne als leerling omdat ik zelf als weeskind ben opgegroeid Ik ben in feite mijn levenlang eigendom geweest van de staat Wat ik vind van het wetboek? Printerdiarree In mijn woordenboek staat dat de vrouw gelijk aan de Koning onschendbaar is en de man schendbaar


Nu binnen GGZ ben ik ook eigendom Ze mogen doen en laten wat ze willen met medicatie De wet onderwijst het geven van medicijnen Daarom denkt iedereen dat hij goed bezig is Ik sta ten dode opgeschreven en iedereen vindt dit dood normaal De ene zijn dood is de andere zijn brood dat is de werkelijkheid die ik zie 


Mark 1 Ik wil Stop de tijd en we maken eerst alles Meetbaar Acceptabel Realistich en vervolgens starten we weer de Tijd Nu onderwijst de wet de dood Ik wil dat er een werkgroep in het leven wordt geroepen die samen met mij naar nieuwe oplossingen zoekt in het Nu Ik wil GGZ  transformeren naar wereldleider in dromenland Ik wil een nieuw denksysteem bouwen Ik ben een Koning van het veld en ben all in one op de werkvloer Ik ben klaargestoomd in mijn leven om eerst GGZ tot de grond af te breken op denkgeest niveau en vandaaruit zie ik een nieuw begin met mij als Opperhoofd


Nu is GGZ een nazibolwerk op hoog denkniveau Hier zijn de gaskamers ingeruild voor de pilkamers Op laag denkniveau nsb-ers De nazi dachten ook dat ze goed bezig waren toen ze de joden vernietigde Nu wordt op grotenschaal de medemens in slow motion vernietigt door de Pil GGZ heeft nog nooit iemand genezen kan ook niet omdat Vergeven is Genezen De psychiater is de grootste terrorist die er rond loopt Hij dood blind met de pil Bieden ze mij de dwangspuit aan dan betekent dat de doodstraf Je wordt op hoog denkgeest niveau in slow motion vernietigt 


Ik besloot 30 jaar geleden al mocht ik een terugval krijgen in wat voor verslaving dan ook Dan kies ik alleen voor Cannabis Niet schadelijk voor lichamen Ik ben nu bewust verslaafd aan Cannabis Iedereen op aarde heeft een hulpmiddel nodig omdat we allemaal een bankaccount zijn Dit is onnatuurlijk en veroorzaakt bijna alle ziektes op denkgeest niveau Je moet nu eerst een euro verdienen alvorens je voor je eigen kind mag zorgen Pure slavernij opgezet door de banken


Ik had allang Cannabis gelegaliseerd vooral binnen afkick klinieken en op Familie niveau een bankaccount gedeeld waar men samen voor verantwoordelijk is Delen is een moeilijk iets in het westen Alles is gericht op het individu Ik richt mijn focus op familie Hoeft niet bloedverwant te zijn Samen 1 bankaccount als schatkist dat voor kost en inwoning zorgt en iedereen heeft minimaal evenveel zakgeld


Ik bewonder de vrouw als eerste Zoon van God op aarde en is gelijk aan de Koning onschendbaar De man is wel schendbaar De vrouw staat op aarde onder God en de man onder de vrouw In het opstijgen naar de Hemel staat Jezus gedachtegoed zoals omschreven in Een Cursus in Wonderen hoger Hij staat aan het hoofd van het Zoonschap De Heilige Geest is de enigste therapeut en leidt je terug naar God je werkelijke Vader Jezus kan de plaats innemen van je ego maar nooit van de Geest Alleen denkgeesten zijn verbonden


Omdat ik mezelf wil leren kennen zie ik niet Jezus als eerste Zoon van God maar de heilige Maria God heeft maar 1 Zoon geschapen en Hij ziet ons alle als de Zoon In denkgeest zijn we allemaal gelijk maar in vorm uniek TIP voor de vaccinatie spuit Vries eerst de moederkoek in en meet de dna verschillen bij ouderdoms ziektes Dan ben je gezond aan het dokteren God heeft het Koninkrijk geschapen alle liefde stroomt via de kroon naar het volk Ik bewonder Koningin Maxima als eerste Zoon van God op aarde omdat zij de kroon draagt


Goed, ik ben een prins van de Molukken Koning zelfs Alleen thuisloos Het westen is nooit echt mijn thuis geweest Toch wil ik het mijn thuis maken maar dat kan pas als mijn bankaccount is gedeeld met de Oranjes Ik hoef in feite niets Ik werk gratis voor Koningin Maxima en Koningin Beatrix omdat ik Godswil volg en Hij heeft in vorm in feite ook niets nodig Degradatie bestaat voor mij niet eenmaal een Koning altijd een Koning alleen de beste regeert in het moment


Mijn strategie: ik blijf stille liefde totdat mijn klus voor God is geklaard Niets te verliezen Ik geloof in de aantrekkingskracht van liefde tot liefde en daar staat bij mij niets tussen in Ik volg de stem van de Heilige Geest dan moet het wel goed komen Pas als mijn bankaccount is gedeeld met eerst Godsleraren en vervolgens de Oranjes ben ik vrij Ik onderwijs er is niets buiten je wat je uiteindelijk dient te leren Ik wil zijn zoals God mij geschapen heeft Liefde is vrijheid




Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden