De dwangspuit

 Waar sta ik nu? De tijd staat bij mij stil nu 15 jaar Ik leef in het Nu en volg Godsplan Zonder aanval geen oorlog Resistance is Futile Ik heb alle oordelen en aanvalsgedachtes opgegeven Ik bescherm nu de waarheid Iedereen hoort 2 stemmen Het ego en de Heilige Geest De enigste therapeut Ik heb geleerd om alleen nog maar van de Heilige Geest te leren dat denkt in eenheid en gelijkheid met wat God wilt Dit kan gewoon niet mis gaan 

Je ergste vijand ben jezelf

Je gelooft misschien dat je verantwoordelijk bent voor wat je doet maar niet voor wat je denkt De waarheid is dat je verantwoordelijk bent voor wat je denkt omdat je alleen op dat niveau keuzen kunt maken Wat je doet komt voort uit wat je denkt Je moet je denken veranderen niet je gedrag en dat is een kwestie van bereidwilligheid Je hebt geen leiding nodig behalve op het niveau van je denkgeest


Ik neem bij conflicten een stap terug en laat de Heilige Geest zijn werk doen Ik leef in het Nu Ik heb oneindig geduld Ik volg Godswil Hij wilt juist die personen genezen die zich nog identificeren met hun lichaam Het ego ziet het lichaam als domein Hoe genees ik? Het christusbewustzijn kijkt naar wat hij lief heeft en herkend dat als Zichzelf Een glimlach van een vrouw doet al wonderen bij mij

Ik bewonder Beatrix als eerste Zoon van God 

Elke dag elk uur en elke minuut Ja zelfs elke seconde kies je tussen de kruisiging en de opstanding tussen het ego en de Heilige Geest Het ego is de keuze voor schuld de Heilige Geest de keuze voor schuldeloosheid De macht om te beslissen is het enige wat je hebt

Wie vergeeft is genezen

De dwangspuit binnen GGZ staat bij mij gelijk aan de doodstraf Ten eerste Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam De dwangspuit houd mij gekluisterd aan het verleden Ik ben onschuldig Nu word het verleden constant gekopieert naar de toekomst Wat niet bestaat Klopt ik heb met spullen gegooid en zelfs een email gestuurd dat ik dreigde met een mes maar ik heb me daarna vrijwillig gemeld. In werkelijkheid is er niets gebeurd Eerst vergeven dan begrijpen en niet andersom 


Ik ben een Godsleraar Hieronder tref je een paar richtlijnen volgens de leer van Een Cursus in Wonderen Een verplichte cursus De pure woorden van Jezus GGZ is een veredelde nazikamp waar de gaskamers zijn ingeruild door de Pilkamers 

Pillenmoordenaars zijn ze allemaal

Elk stoffelijk middel dat je als remedie tegen lichamelijke kwalen aanvaardt is een herbevestiging van magische beginselen Soms heeft de ziekte zo'n sterke greep op iemands denkgeest dat hem tijdelijk ontoegankelijk maakt voor de Verzoening In dat geval kan het verstandig zijn om ten opzichte van lichaam en denkgeest een tussenweg te bewandelen waarbij aan iets van buitenaf tijdelijk genezende werking wordt toegeschreven

 
Magie is het onnadenkende ofwel mis creërende gebruik van de denkgeest Lichamelijke medicaties zijn een soort 'tovermiddelen' maar als je bang bent je denkgeest voor genezing aan te wenden moet je dat ook niet proberen Alleen al het feit dat je bang bent maakt jouw denkgeest vatbaar voor miscreatie

Angstige burgers zijn gevaarlijke burgers

Alle genezing is bevrijding van het verleden Daarom is de Heilige Geest de enige Genezer Hij onderwijst dat het verleden niet bestaat een feit dat tot het domein van kennis behoort en dat niemand in de wereld dus kan kennen Ik spuug op het wetboek die onderwijst de dood omdat alleen de Koning onschendbaar is verklaard Er mag van de wet er maar 1 volmaakt zijn en dat is de Koning Voeg de vrouw toe als onschendbaar met Een Cursus in Wonderen als hoogste rechtboek dan word vrede onderwezen Kind is number One Oma2 Mama3 Papa4 en zoek eerst het Koninkrijk op 5 Nu staat de Koning op 1 Papa2 Mama3 Oma4 en het kind op 5 Telt niet mee

Kind is number One en niet alleen de Koning

De vrouw is de eerste Zoon van God op aarde

Alleen het Nu bestaat en er is niets buiten je Is wat je uiteindelijk dient te leren Alles wat je ziet word in een donkere kamer in je hersenen gezien Alles is in werkelijkheid Pixel liefde Ik bewonder achter iedere buiten pixel een Universum In werkelijkheid zijn we ook allemaal losstaande molecullen die elkaar niet kunnen aanraken ookal zeggen je zintuigen iets anders Ik ga voor smart Stop de tijd maak alles eerst Meetbaar Acceptabel Realistisch en vervolgens starten we de Tijd Onze Kalender is 1 probleem en vele vormen Het wijst vooruit in tijd terwijl alles in werkelijkheid een terugreis is naar God In het Nu is de eeuwigheid het doel en tijd het middel om de eeuwigheid te volgen 


Je bent niet je lichaam

We zijn Onkwetsbaar in denkgeest Molecuul info gaat nooit verloren Crematie is de snelle weg terug naar God Begraven de langzame weg Ik wens om gecremeerd te worden Op mijn grafsteen komt te staan Nu ben ik gestopt met roken Roken is niet dodelijk Denken is Je bent niet je lichaam Moet het uitgangspunt zijn Je bent al volmaakt zoals God jou geschapen heeft








Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden