Je ergste vijand ben jezelf

De leraren van God hebben vertrouwen in de wereld omdat ze hebben geleerd dat die niet geregeerd door wetten die de wereld heeft ontworpen Ze wordt geregeerd door een kracht in hen maar niet van hen is Het is dankzij deze kracht dat de leraren van God een wereld zien die is vergeven De zieken dienen zichzelf te genezen want de waarheid ligt in hen Het lichaam heeft geen genezing nodig Maar de denkgeest die denkt dat hij een lichaam is, is absoluut ziek


De wet onderwijst de dood Roken is niet dodelijk denken is Je bent niet je lichaam maar denkgeest Het DSM handboek van de psychiatrie leidt tot de totale vernietiging van de mensheid  GGZ staat gelijk aan de afgod van de ziekte Ze zien medicatie als heilig terwijl het lichaam niet kan genezen Vervang dit boek met Een Cursus in Wonderen dan word vrede onderwezen Je bent al volmaakt zoals God jou geschapen heeft Er is in werkelijkheid Niets buiten je wat je uiteindelijk dient te leren Ziekte is een illusie We leven in een holografisch universum Alles is in werkelijkheid Pixel liefde Ik bewonder achter iedere buiten pixel een universum God is in alles

Ik leef in de eeuwigheid Ik heb oneindig geduld

GGZ is een veredelde Nazikamp waar de Gaskamers zijn ingeruild voor de Pilkamers Hier worden mensen in slow motion vermoord door de Pil Pillenmoordenaars zijn het allemaal Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Nu worden er Miljoenen met Medicatie stelselmatig vernietigt omdat men denkt dat ziekte een lichamelijk probleem is Dwangmedicatie staat bij mij gelijk aan de doodstraf De waarheid is Ziekte is een denkgeest probleem Roken is niet dodelijk Denken is Je bent niet je lichaam Alle genezing vind je trouwens alleen in het Nu Verleden en Toekomst bestaan niet Zoals je denkt zo neem je waar

Vergeven is eenvoudig je alleen de liefdevolle gedachten herinneren die jij in het verleden gaf en die jou werden gegeven Heel de rest moet worden vergeven Wanneer deze kracht eenmaal is ervaren is het onmogelijk nog op je eigen onbeduidende vermogens te vertrouwen Wie zou proberen met de nietige vleugels van een mus te vliegen wanneer hem de machtige kracht gegeven is van een adelaar? 


Ik zie het DSMIV handboek als de 4 koppige draak De cursus in wonderen leert je dat Ziekte een illusie is omdat je al volmaakt bent zoals God jou geschapen heeft Wijs je ziekte dan betekent dat jezelf genezing nodig hebt want jij bent het die ziekte vermenigvuldigt Ik richt mijn denkgeest op de innerlijke gezondheid van de zieke en laat genezing plaatsvinden De Heilige Geest is de enigste therapeut Ik bewonder Beatrix als eerste Zoon van God op aarde en Koningin Maxima als werelds nieuwe zodra mijn bankaccount is gedeeld met de Oranjes







Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden