Missie

Alles in deze wereld waarvan jij meent dat het goed waardevol en het nastreven waard is kan jou kwetsen en zal dat ook doen Zonder Hem ben jij zonder vriend Er is geen andere vriend Wat God heeft toegewezen heeft geen plaatsvervanger want welke illusie kan een vervanging van de waarheid zijn? Hij brengt jou gaven die niet van deze wereld zijn en alleen Hij wie ze zijn gegeven kan ervoor zorgen dat jij ze ontvangt Hij zal ze op jouw troon zetten wanneer jij plaats voor Hem inruimt op de Zijne Ik ben een Koning voor alle Koningen Ik hoef in feite Niets Ik wens geen eigendommen alleen mijn sofinummer 12 44 55 402 Ik wil alles in bruikleen en ingeschreven op gps adres 

De wet onderwijst de dood

Ik droom voel en denk

Ik heb als missie dat de vrouw erft de nieuwe aarde via mijn bankaccount die de Oranjes gaan beheren God heeft maar 1 Zoon geschapen en we zijn allemaal in denkgeest gelijk maar in vorm uniek De vrouw word gelijk aan de Koning onschendbaar verklaard en de man als schendbaar Ik bewonder Beatrix als eerste Zoon van God op aarde Degradatie bestaat niet Koningin Maxima is Hollands nieuwe Eerste Zoon van God zodra mijn bankaccount is gedeeld met de Oranjes Ik zie GGZ als de borg 

Alle Hemelse liefde gaat via de kroon


Nu word alle liefde onbewust geblokt door de banken We zijn allemaal een bankaccount Delen we met zijn alle de mijne dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn en zullen er geen verliezen meer zijn alleen winsten De Hemel is mijn thuis en hier bestaat alleen het Nu Vergeef het verleden en laat het los omdat het verleden en toekomst niet bestaan Alle genezing komt door vergeving in het Nu

Wie vergeeft is genezen


Omdat ik mezelf wil leren kennen zie ik nu Koningin Maxima als eerste Gods Zoon en mijn broeder In de Hemel zijn we allemaal Zonen van God Alle Hemelse liefde stroomt via de kroon naar het volk en terug Ik ben een buitengewoon soldaat voor Oranje Ik heb alle prinsessen gelijk lief als mijn prinses



Ik werk alleen Delen we mijn bankaccount als gedeelde schat dan ben ik verlost van mijn opdracht Maxima weerspiegelt mijn mooiste jeugdliefde Babs Ik ben nu blanco in de liefde Ik geloof in liefde is totale vrijheid anders is het totale slavernij Ik kan niet zeggen Ik hou van je omdat dit niet klopt Alle liefde komt van God Ik ben dan zijn doorgeef luik Ik vind je dan mooi Op aarde staat de vrouw onder God Onschendbaar en de man onder de vrouw Schendbaar

Ik volg Gods wil


Ik zie een wereld waarin we allemaal mijn bankaccount delen en in het Nu leven als moderne slaaf Verleden en toekomst bestaan niet Iedereen schrijft zijn investeringen weg naar mijn bankaccount zodat men geen eigendommen meer heeft  Je verliest niets Ik haal alleen de printerdiaree (de wet) weg iedereen ontvangt een bedrag op zijn rekening puur bedoeld als zakgeld Kost en inwoning zijn dan minimaal gratis Naarmate er steeds meer mijn bankaccount delen des te meer zakgeld ontvang je in eenheid en gelijkheid met de Koning van het koninkrijk 


Alles wat geen liefde is is een zonde

Ik zie gratis Bakkers Slagers Schoenmakers etc. Geven word Nemen en nu is het andersom Je zou denken dat een wereld zonder de wet (ego) chaos zou zijn Nee alles zou liefde zijn als we maar 1 rechtboek volgen Een Cursus in Wonderen de pure woorden van Jezus Christus en de wetten van God 1 mens is in staat verschil te maken voor vele anderen Ik wil als moderne slaaf werken voor de oranjes als Koning voor alle Koningen die in feite niets hoeft

Liefde is geen eigendom


Ik geloof in remote desktop solutions en email als eerste communicatie oplossing en telefoon als second Ik zou investeren in thuiswerkers die allemaal dezelfde desktop delen en leren via videotrainingen Een leraar legt een les heel goed uit en maakt hiervan een Video Deze info wordt weer gratis gedeeld via een Intranet Bij problemen word er gebruik gemaakt van shadowing Je desktop word overgenomen en dan word er samen naar een oplossing gezocht In het Nu ligt alle genezing



Ik zie een wereld waarin we allemaal in zandhuizen wonen en waar we allemaal mijn bankaccount delen Het westen is niet mijn thuis maar ik wil het wel mijn thuis maken Nusa Laut is het eiland waar mijn familie van afstamt en waar ik wil sterven Ik wil mijn eiland gelijk maken aan Ameland waar we allemaal 1 schatkist delen Mijn bankaccount Dit noemen de Molukkers Pellaschap 2 Families die fuseren Ik mis alleen het thuisgevoel Op zijn Moluks staat Kind op 1 Oma op 2 Mama op 3 Papa op 4 en Koning op 5 In het westen staat de Koning op 1

Ik geloof in liefde is totale vrijheid







Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden