Het heilig ogenblik

GGZ is de afgod van de ziekte en ziet medicatie als heilig Het lichaam kan niet genezen Ziekte is een denkgeestprobleem Je bent niet je lichaam God wil juist die mensen genezen die nog denken dat ze een lichaam zijn Wie ben ik om hierover te oordelen? 

Wie wijst wijst 3x naar zichzelf

Ik heb alle aanvalsgedachtes opgegeven en bescherm de waarheid via mijn blog GGZ gelooft heilig in medicatie terwijl het lichaam niet kan genezen Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Ik weet dat iedereen luistert naar het ego of de Heilige Geest Mijn focus Ik spreek de Heilige Geest aan van de zieke en laat genezing plaatsvinden Alle liefde komt van God

Gods getuigen Tekstboek 630/1 Veroordeel je verlosser (De Psychiater) niet omdat hij denkt dat hij een lichaam is Want achter zijn dromen ligt zijn werkelijkheid Maar hij dient eerst te leren dat hij een verlosser is, voordat hij zich herinneren kan wat hij is En hij moet verlossen wie verlost wil worden Zijn geluk hangt af van het verlossen van jou

Je ergste vijand ben jezelf


De twee manieren om de tijd te gebruiken Tekstboek 306/1 Kun jij je voorstellen wat het betekent geen bekommernissen, geen zorgen en geen angsten te hebben, maar gewoon de hele tijd volkomen kalm en vredig te zijn? Toch is dat het waar de tijd voor dient: om juist dat te leren en verder niets


Vervangen we het DSM handboek met een Cursus in Wonderen dan word weer vrede onderwezen Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Delen we met zijn alle mijn Bankaccount dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn Er zullen geen verliezen meer zijn alleen winsten


God heeft maar 1 Zoon geschapen en we zijn allemaal in denkgeest gelijk maar in vorm uniek De vrouw is de eerste Zoon van God op aarde In het opstijgen staat Jezus gedachtegoed Hoger Alle hemelse liefde op aarde stroomt via de Kroon naar het volk Zo heeft God aarde geschapen De vrouw staat onder God en de man onder de vrouw De vrouw schept nieuw leven net als God








Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden