Je echte doods angst betreft de verlossing

Ik heb de waarheid als doel Alleen schuldgevoel houdt tijd in stand Ik zie een wereld waarin we allemaal vergeven zijn Het heeft allemaal te maken omdat we allemaal een bankaccount zijn Je moet eerst een euro verdienen alvorens je voor je eigen kind mag zorgen We zijn op dit moment allemaal slaaf van de bank met destructieve gevolgen Ik zie een wereld waarin we allemaal mijn bankaccount delen als gemeenschappelijke schatkist die de Oranjes beheren 


Ik wens geen eigendom alleen mijn Sofi nummer 12 44 55 402 Ik wens bruikleen en ingeschreven op gps adres Pas als je geen investeringen hebt dan kun je de armen onderwijzen waar hun werkelijke schat ligt Ik zie een wereld waarin het volk minimaal in eenheid en gelijkheid leeft met mij als Koning voor alle Koningen Ik hoef in feite niets De Hemel is mijn thuis en tussen mij en de mensheid staat alleen nog mijn bankaccount Ik blijf stille liefde totdat mijn klus is geklaard Ik ga voor Hemel op aarde en geloof in de aantrekkingskracht van liefde tot liefde en daar staat bij mij Niets tussen in

Blauwbloed gaat regeren

Nu onderwijst de wet de dood Er bestaat alleen het Nu Verleden en toekomst bestaan niet Vergeef het verleden en laat het los God heeft maar 1 Zoon geschapen en Hij herkend ons alle als 1 In denkgeest zijn we allemaal gelijk maar in vorm uniek De vrouw is de eerste Zoon van God op aarde en Jezus als second en niet de man De Oranjes erven de nieuwe aarde via mijn bankaccount Dan is Hemel op aarde


Wij zijn gemaakt om slaaf te zijn Niets mis mee zolang we samen 1 schatkist delen Ik zie in iedere familie dorp stad en land een Koning die met andere Koningen in geldstroom onderhandelen en het volk in ruilhandel Iedereen heeft minimaal recht op een gratis thuisbasis dus gratis Kost en Inwoning en gaat hiervoor als moderne slaaf werken voor een gewenste Koning en hebben evenveel zakgeld De Koning leeft in eenheid en gelijkheid samen met het volk Ik ben een Koning voor alle Koningen Ik hoef in feite niets Delen we met zijn alle mijn bankaccount dan is Hemel op aarde en iedereen is verlost Ik zie voor de toekomst 1 rechtboek Een Cursus in Wonderen De pure woorden van Jezus Christus


Ik wil eco dome dorpen bouwen van earth bags Iedereen heeft recht op een gratis thuisbasis in eenheid en gelijkheid met het Koninkrijk Ik zie 4 koninkrijken volgens het kaartspel op aarde en in Nederland Harten draagt de verantwoording over alles wat met vorm te maken heeft Schoppen over alles wat met vormloze te maken heeft Ruiten over alles wat met geldstroom te maken heeft en Klaveren waar men leeft in totale vrijheid Je moet kiezen tussen totale slavernij of totale vrijheid er zijn gewoon geen andere keuze mogelijkheden Ik kies voor beide Ik wil gratis werken als een moderne slaaf voor het Harten Koninkrijk als we dan ook de schatkist delen Ik wil later Klaveren Koning worden zodra alle andere zijn geschept Wist je dat? Auto's rijden ook op perslucht 



Ik wil een Pellaschap aangaan met de Oranjes 2 Families die met elkaar fuseren tot 1 familie en samen 1 schatkist delen Dit deden ze om na oorlogen of tsunami's etc. weer alles op te bouwen en te herstellen Achteraf word de schatkist weer gevuld Je mag dit vergelijken met een Fusie tussen 2 bv's 1 regel Trouwen mag niet Verkering wel Op zijn Moluks staat kind op 1 Oma op 2  Mama op 3 Papa op 4 en de Koning op 5 Pinklove


De wet onderwijst de dood

Ik wil op Ameland een Koninkrijk scheppen waarin iedereen in eenheid en gelijkheid leeft met de Koning en waarin de Oma en het Kind centraal staan In de dieren wereld is bij de olifanten de Oma olifant de leider en onderwijst de Baby olifant waar te eten en te drinken Bij de leeuwen is de Leeuw de leider en de Leeuwinnen bepalen de strategie bij het jagen Een adelaar is altijd scherp in prijs



Ik wil op Ameland een ziekenhuis bouwen waar de employees gratis werken als moderne slaaf tegen een vaste prijs De employees delen allemaal 1 bankaccount dat als schatkist fungeert De focus ligt op 1 gedeelde bankaccount Die Koningin Maxima beheert De vrouw erft de nieuwe aarde Ik wens zelf geen eigendommen anders kan ik de armen niet onderwijzen waar hun werkelijke schat ligt Ik droom als een olifant voel als een leeuw en denk als een adelaar

Alleen schuldgevoel houd tijd in stand





Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden