Ik stop met Roken 15x per dag

De tijd van de wedergeboorte 329/7 Wanneer het lichaam geen aantrekking meer op jou uitoefent en wanneer je er geen waarde aan toekent als middel om wat dan ook te verkrijgen dan zal er geen storing in de communicatie zijn en zullen jouw gedachten zo vrij zijn als die van God Ik ben nog niet zover Iedereen op aarde heeft een hulpmiddel nodig De mijne is een Joint Het is mijn missie dat de vrouw de nieuwe aarde erft Ik leef in het nu en heb eeuwig geduld Het lichaam als een tempel beschouwen is pas een eerste stap Ik bewonder Beatrix als Captain Janeway en Seven of Nine als Maxima

Je ergste vijand ben jezelf

Naarmate jij je door de Heilige Geest laat onderwijzen hoe je het lichaam louter voor communicatie doeleinden kunt benutten en niet langer de bruikbaarheid ervan voor afscheiding en aanval erkent die het ego erin ziet zul jij leren dat je in het geheel geen lichaam nodig hebt In het heilig ogenblik zijn er geen lichamen en ervaar je alleen de aantrekkingskracht van God

Ik volg Godswil

Elk stoffelijk middel dat je als remedie tegen lichamelijke kwalen aanvaardt is een herbevestiging van magische beginselen Soms heeft de ziekte zo'n sterke greep op iemands denkgeest dat hem tijdelijk ontoegankelijk maakt voor de Verzoening In dat geval kan het verstandig zijn om ten opzichte van lichaam en denkgeest een tussenweg te bewandelen waarbij aan iets van buitenaf tijdelijk genezende werking wordt toegeschreven Zolang de wetten van deze wereld regeren gebruik ik het liefst Wietolie Niet schadelijk voor lichamen Roken en de Pil wel op langere termijn

Stop dwangmedicatie

Magie is het onnadenkende ofwel mis creërende gebruik van de denkgeest Lichamelijke medicaties zijn een soort 'tovermiddelen' maar als je bang bent je denkgeest voor genezing aan te wenden moet je dat ook niet proberen Alleen al het feit dat je bang bent maakt jouw denkgeest vatbaar voor miscreatie De opstanding is de totale overwinning over het ego De dwangspuit staat bij mij gelijk aan de kruisiging  de 'kleine' dood Stel je jezelf gelijk aan het lichaam dan zul je je altijd depressief voelen

Alle genezing is bevrijding van het verleden Daarom is de Heilige Geest de enige Genezer Hij onderwijst dat het verleden niet bestaat een feit dat tot het domein van kennis behoort en dat niemand in de wereld dus kan kennen 

Wees op je hoede voor de verleiding jezelf als oneerlijk behandeld te zien Vanuit dit gezichtspunt probeer je een onschuld te vinden die niet van Hen is maar alleen van jou en wel te koste van iemand anders 'schuld' Alleen zijn moet betekenen dat jij gescheiden bent en als dat zo is kun je niet anders dan ziek zijn 

Zonder aanval geen oorlog

Ik leef bewust afgescheiden De wet onderwijst de dood GGZ gelooft heilig in het DSM handboek Ziekte is een illusie Ik geloof heilig in Een Cursus in Wonderen De waarheid Ik ben een Zoon van God en Zijn Zoon kan niet lijden Ik bestrijd ziekte met ziekte Iedereen is ziek op aarde omdat we allemaal een bankaccount zijn Delen we met zijn alle de mijne dan pas zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn en is Hemel op aarde met Een Cursus in Wonderen als hoogste rechtboek Alleen het Nu bestaat Verleden en toekomst bestaan niet Wees niet tevreden met toekomstig geluk

De wet onderwijst de dood


Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden