Zoals je denkt zo neem je waar

Ik ontvang tegen mijn wil de dwangspuit Ze bieden mij de dood aan Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam De dwangspuit staat mij mij gelijk aan de nagels aan het kruis en de doornen kroon staat bij mij gelijk aan het DSM handboek Een illusie Ziekte is een illusie volgens de leer van Een Cursus in Wonderen De pure woorden van Jezus Christus Ik heb de waarheid als doel

De Heilige Geest is de enigste therapeut

Hij heeft het kruis voor ons overwonnen de uiteindelijke overwinning over het ego Ik geloof in de opstanding De dood bestaat niet Ik laat Jezus de plaats innemen van mijn ego en neem uit mezelf geen beslissingen meer Ik voel als Jezus en denk als Lucifer maar ik ben het niet Jezus staat aan het hoofd van het Zoonschap Het gedachtegoed van Een Cursus in Wonderen staat hoger in het opstijgen naar de Hemel God heeft maar 1 Zoon geschapen en hij ziet er ook maar 1 Hij wil dat ik me verzoen met de psychiater en hem zie als onschuldige Zoon van God Zo leer ik mijn eigen onschuld kennen en zien dat ik in werkelijkheid net als hem onkwetsbaar ben

Zonder aanval geen oorlog

Ik heb issues met de psychiater hij onderwijst Ziekte is de God GGZ aanbid het DSM handboek Een illusie De cursus onderwijst er is maar 1 God Ik aanbid niet de God van de Ziekte Nu word ik op denkgeest niveau gekruisigt Iedereen vind de Pil normaal terwijl het dood in slow motion De opstanding is de uiteindelijke overwinning over het ego Het ego ziet het lichaam als afgod De cursus onderwijst Je bent niet je lichaam maar denkgeest Ik denk zonder aanval geen oorlog en laat de Heilige Geest het werk doen Ik bescherm de waarheid

Elke dag elk uur en elke minuut Ja zelfs elke seconde kies je tussen de kruisiging en de opstanding tussen het ego en de Heilige Geest Het ego is de keuze voor schuld de Heilige Geest de keuze voor schuldeloosheid De macht om te beslissen is het enige wat je hebt 


Beslissingen worden in het Nu genomen Verleden en toekomst bestaan niet Wees niet tevreden met toekomstig geluk De wet onderwijst de dood Alles is in werkelijkheid Pixel liefde Er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren Kind is number One Alles word bruikleen en het volk leeft in eenheid en gelijkheid met de Koning Hebben evenveel zakgeld Niemand verliest vorm Ik zie alleen meer verantwoording Liefde is geen eigendom 

De Hemel is mijn thuis alleen aarde nog niet

Ik voel als een vrouw en weet als een man Ik identificeer me niet meer met mijn lichaam maar denkgeest De bijbel onderwijst gaat heen en vermenigvuldig uzelf Ik heb ervoor gekozen om mijn lichaam puur voor communicatie doeleinden te gebruiken Ik vermenigvuldig alleen mijn bewustzijn zolang de wetten van deze wereld regeren Ik ben nu 13 jaar stille liefde De psychiater onderwijst de dood Ziekte is een denkgeest probleem je bent niet je lichaam

De Heilige Geest is de enigste therapeut

Niemand doet er wat aan men gelooft heilig in de psychiater en hij in medicijnen GGZ aanbid de afgod van de ziekte Het DSM handboek is hun bijbel Dit boek is een illusie Ziekte is een illusie Je bent niet je lichaam Mijn bijbel is Een Cursus in Wonderen De pure woorden van Jezus God heeft maar 1 Zoon geschapen en er is maar 1 God De vrouw is de eerste Zoon van God op aarde en niet de man In mijn woordenboek staat dat een Koning en een vrouw onschendbaar zijn verklaard en de man schendbaar

Blauwbloed gaat weer regeren


Ik doe niet aan afgoderij daarom ben ik liever stille liefde in een wereld waar de medemens door de Pil in slow motion wordt vernietigt Ik wacht tot het DSM handboek is vervangen door Een Cursus in Wonderen tot dan blijf ik liever stille liefde Zonder aanval geen oorlog Alles wat geen liefde is is een zonde en moet gecorrigeert worden

Je ergste vijand ben jezelf

Er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren Tussen mij en de mensheid staat alleen nog mijn bankaccount Delen we met zijn alle de mijne dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn En er zullen geen verliezen meer zijn alleen winsten Ik zie het rode dsm4 handboek (illusie) als de 4 koppige draak Je bent volmaakt zoals God jou geschapen heeft





Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden