Ik ga voor de verzoening

In het gezegende ogenblik laat je alles los wat je in het verleden hebt geleerd en de Heilige Geest biedt jou snel de hele les van vrede Dit is een jaar van vreugde waarin je toenemend zult gaan luisteren en met deze toename je vrede zal groeien Investeer dit jaar in de waarheid en laat die in vrede werken Pluk de Dag Alleen het Nu bestaat Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam

Wat je zegt ben jezelf

Gods getuigen Tekstboek 630/1 Veroordeel je verlosser (De Psychiater) niet omdat hij denkt dat hij een lichaam is Want achter zijn dromen ligt zijn werkelijkheid Maar hij dient eerst te leren dat hij een verlosser is, voordat hij zich herinneren kan wat hij is En hij moet verlossen wie verlost wil worden Zijn geluk hangt af van het verlossen van jou 

De psychiater vindt het 'natuurlijk' om je ervaring uit het verleden als referentiepunt te gebruiken voor het beoordelen van het heden Maar dit is onnatuurlijk want het is waan Wanneer je eenmaal eenieder hebt leren zien zonder de minste verwijzing naar het verleden noch dat van hem noch dat van jou zoals jij dat waarnam zul je in staat zijn te leren van wat jij nu ziet Want het verleden kan geen schaduw werpen op het heden en dat donker maken tenzij jij bang bent voor licht


De psychiater geeft mij dwangmedicatie tegen mijn wil en hij meet de bloedspiegel op verschillen Ik wil afbouwen Hij zegt dat de bloedspiegel dit niet toelaat Pure kwakzalverij Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Ik heb op dit moment mijn vijanden lief Ik ben nu eigendom van de staat Ik heb een zorgmachtiging dat de dwangspuit voorschrijft Stop dwangmedicatie De wet onderwijst de dood Ik ben schuldeloos en wil zelf kiezen in medicatie voor Nu niet of Nu even wel Ik wil de regie over mijn lichaam terug Ik ben geen eigendom De dwangspuit staat bij mij gelijk aan de doodstraf Het houdt mij gekluisterd aan het verleden dat niet bestaat Ik leef in het Nu waar alle genezing ligt

De Heilige Geest is de enigste therapaeut

Ik wil alleen het DSM handboek vervangen met Een Cursus in Wonderen Ziekte is een illusie Ik heb de waarheid als doel Het lichaam kan niet genezen want het kan zichzelf niet ziek maken Het behoeft geen genezing Zijn gezondheid of ziekte hangt volledig af van de manier waarop de denkgeest het waarneemt

De vrouw erft de nieuwe aarde

GGZ denkt dat iedereen ziek is Ergens hebben ze wel gelijk We zijn allemaal een bankaccount de veroorzaker van bijna alle ziektes Je moet eerst een euro verdienen alvorens je voor je eigen kind mag zorgen Pure slavernij Ik ga voor Stop de tijd en maak alles eerst Meetbaar Acceptabel Realistisch en vervolgens starten we weer de Tijd Ik bewonder Beatrix als Captain Janeway en Maxima als Seven Ik zie tweeling sterren

Ik vind je mooi

Delen we met zijn alle mijn bankaccount als schatkist die Koningin Maxima beheerd dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn Plus er zullen geen verliezen meer zijn Alleen winsten Pas als je geen investeringen hebt op aarde weet je pas waar je werkelijke schat ligt daarom komen alle investeringen onder Koningin Maxima en Koning Willem te vallen en het volk maakt gebruik van bruikleen Je verliest niets Ik haal alleen de printerdiaree (de wet) weg Alleen het Nu bestaat Verleden en toekomst bestaan niet Ik plan 1 dag vooruit

Ik geef Nooit op Niets te verliezen

Ik volg Godswil

Ik ben een prins van de Molukken Het westen is niet mijn thuis Het is mijn droom dat ik mijn eiland Nusa Laut terug krijg maar dan in bruikleen van de Oranjes Ik wens geen eigendommen en ingeschreven te staan op gps adres Zodra je geen investeringen hebt kun je de armen leren waar hun werkelijke schat ligt Mijn bankaccount word een gedeelde schatkist met de Oranjes Ik kan pas een werkelijke keuze maken in de liefde als mijn bankaccount is gedeeld met de Oranjes tot dan blijf ik stille liefde De wet onderwijst de dood



Mijn eiland in vorm komt onder beheer van de Oranjes met mij als Koning voor alle Koningen die geen eigendommen wenst Ik wil ingeschreven staan op een gps adres Ik en het volk willen daarvoor gratis werken als moderne slaaf  en delen de schatkist Koningin Maxima erft de nieuwe aarde via mijn bankaccount Ik ga verder met 2 ringen Trouwen en toch verkering mogen hebben Liefde betekent voor mij totale vrijheid Ik ga voor 1 hoogste rechtboek Een Cursus in Wonderen

Alle liefde komt van God 

Ik zie een wereld waarin we allemaal mijn bankaccount delen en daarom recht hebben op alles Weet wel dat, als ik een boom zie dan beschouw ik het als eigendom in het moment Zie ik een mercedes dan zie ik het ook als eigendom maar dan is de boom niet meer van mij Geven word Nemen 

Ik ben inservice

Om hongersnood in Africa te bestrijden zou ik rivieren en meren vullen met zwerfvis en om te besparen in Gasgebruik zou ik investeren in een houtkachel met wilgenhout als brandstof gebruiken Ik bewonder de magie van de wilg Je zaagt een tak af en stop het in de grond dan groeit zo weer een nieuwe boom Ik zou oude autobanden vullen met potgrond en daar een groentetuintje van maken Water blijft in de rand zitten Wilgenhout snipsels is goede mest

Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden