Alleen het Nu bestaat

Ik wil een nieuwe start maken 13 jaar geleden heb ik mijn eerste dwangspuit gekregen dat was voor mij een traumatische ervaring Ik ben onschuldig Ik heb woedeaanvallen gehad omdat de wet de dood onderwijst Ik word niet gehoord GGZ aanbid de god van de ziekte Ik doe niet aan afgoderij Ik aanbid de God van de Liefde Ik ben geen gevaar voor de mensheid Ik behandel iedereen als een losstaand molecuul Sindsdien ben ik stille liefde en heb alle contacten losgelaten Ik voer een eenzame strijd Cannabis heelt bijna alles en de pil dood alles in slow motion

Ik besloot om alleen de stem van de Heilige Geest te volgen en alleen mijn verhaal te doen op blogspot.com Mijn persoonlijke kalender Ik ben er inmiddels goed in geworden Ik kan mezelf het beste verwoorden als ik niet 1:1 communiceer Dit is een vermogen dat ik mezelf heb aangeleerd toen ik stotterde tot mijn 10de Ik heb geleerd om de andere wang toe te keren door conflicten uit te stellen en pas op te lossen als de tijd ervoor klaar is Ik vergelijk dit met een kruisboog Je slaat de emotie op en op het juiste moment vuur je Ik zie 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen

De cursus in wonderen leert je dat je moet kiezen tussen de Geest dat God heeft geschapen Of je ziet het lichaam dat regeert wordt door het ego Ik identificeer mij niet meer met mijn lichaam maar met denkgeest Ik weet niet hoe ik de psychiater kan bereiken Ik denk rechts en hij links Er zit een kloof tussen ons in Hij ziet het lichaam als afgod Ik geloof in de aantrekkingskracht van liefde tot liefde en daar staat bij mij niets tussen in Uiteindelijk moet men wel rechts denken om mij te bereiken Ik neem het recht van zwijgen en verwijs door naar mijn blog

Op dit moment begaat de psychiater een enorme vergissing met de dwangspuit Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Ik ben nu eigendom en de psychiater mag mij geven wat hij wil De wet onderwijst het geven van dwangmedicatie Ik ben onschuldig plus ik ben een Koning van de Molukken die geen eigendommen heeft Ik ben eigenlijk onschendbaar De wet onderwijst dat alleen de Koning onschendbaar is

Ik wil van de dwangspuit af alleen word ik niet gehoord GGZ gelooft heilig in medicatie en in de wet terwijl het lichaam niet kan genezen Alleen de denkgeest is tot genezen in staat en alle genezing vind je alleen in het Nu Goed Ik doe mijn verhaal heel goed op Blogspot.com zodat mijn verhaal niet verloren gaat Ik ontvang de dwangspuit levenslang en sta ten dode opgeschreven De dwangspuit dood in slow motion Stel je jezelf gelijk aan het lichaam dan zul je altijd depressief voelen Precies wat GGZ wil 


Ik neem al 13 jaar het recht van zwijgen en verwijs door naar mijn blog Ik hoef niets te doen om mijn doel te bereiken De Heilige Geest is de enigste therapeut en die spreek ik aan Bij irritatie neem ik een stap terug en zwijg Zonder aanval geen oorlog

Wie vergeeft is genezen en diegene die niet genezen zijn kunnen niet vergeven Daarom geloof ik alleen liefde is Sterk dat houdt mij rechts denken Verdiep jullie in mijn blog De wet onderwijst de dood Ik ben nu aan het overleven binnen GGZ Ik zie wat jullie niet zien De pil dood alles in slow motion Ziekte is een denkgeestprobleem Je bent niet je lichaam Cannabis is het enigste hulpmiddel wat niet schadelijk is voor lichamen en heelt bijna alles Ik wil dat wietolie bovenaan de medicijnenlijst staat

Het DSM handboek waar alle tekortkomingen staan vermeld is een illusie Er bestaan geen tekortkomingen alleen vermogen volgens de leer van Een Cursus in Wonderen De pure woorden van Jezus Ziekte is een illusie Ik wil dat het DSM handboek wordt vervangen door Een Cursus in Wonderen dan word weer vrede onderwezen Ik wil dat Cannabis boven aan de medicatie lijst komt te staan Nu onderwijst GGZ hel op aarde Verleden en toekomst bestaan niet Alleen het Nu waar alle genezing ligt Ik zie het rode DSM IV handboek als de 4 koppige draak Ziekte is een illusie

Wat kan ik doen? De wet onderwijst de dood Psychiaters staan bij mij gelijk aan pillenmoordenaars Nog erger dan de gaskamers De pil dood in slow motion Volgens de leer van Een Cursus in Wonderen dien je alle aanvalsgedachtes en oordelen op te geven Hierdoor laat je genezing plaatsvinden Ik heb de waarheid als doel en bescherm de waarheid Wat je zegt ben jezelf God wil juist diegene helpen die denkt dat hij een lichaam is Probeer iemand niet te helpen op jouw manier maar hoor Godshulproep en focus je op de stem van de Heilige Geest Hij is de enigste therapeut


Omdat in de wet staat dat alleen de Koning onschendbaar is verklaard mag alleen hij volmaakt zijn zoals God je heeft geschapen Drukfoutje De vrouw is de eerste Zoon van God op aarde en het kind staat op 1 en niet de Koning of de man Ik wil dat de vrouw gelijk aan de Koning onschendbaar wordt verklaard Dan pas word echt vrede onderwezen De vrouw staat onder God onschendbaar en de man onder de vrouw schendbaar op aarde In het opstijgen naar de Hemel staat Jezus hoger Ik ga verder met 2 ringen Trouwen en toch verkering mogen hebben Liefde betekent voor mij totale vrijheid Ik zie 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen
 

De Cursus in Wonderen leert je ook dat Alles in deze wereld waarvan jij meent dat het goed waardevol en het nastreven waard is kan jou kwetsen en zal dat ook doen Zonder Hem ben jij zonder vriend Op deze wereld is iedereen een bankaccount dat streeft naar toekomstig geluk 


Jezus leert je ook Wees niet tevreden met toekomstig geluk Het heeft geen betekenis en is niet jouw verdiende beloning Want jij hebt reden tot vrijheid Nu Ik zie dus een wereld waarin we allemaal mijn bankaccount delen in eenheid en gelijkheid met het Koninkrijk Iedereen heeft minimaal recht op gratis Kost en inwoning Plus hebben evenveel zakgeld als de Koning Ik wil als Koning voor alle Koningen gratis als moderne slaaf werken voor het Koninkrijk der Nederlanden




Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden