Liefde is geen eigendom

Wil je vrede onderwijs vrede om vrede te leren Er zit een kloof tussen mij de mensheid maar vooral de psychiater Mijn bankrekeningnummer staat in werkelijkheid tussen de mensheid en mij in Er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren God heeft naast jou niets geschapen Hij gelooft in het verleden en in de wet Zijn focus is gericht op tekortkomingen en de mijne op vermogen Hij gelooft in de god van de ziekte Ik geloof in de aantrekkingskracht van liefde tot liefde en daar staat niets tussen in Ziekte is niet mijn focus Je bent al volmaakt zoals God jou heeft geschapen alleen weet je dat nog niet In het nu ligt alle genezing Verleden en toekomst bestaan niet

Ik ben een Koning voor alle Koningen

Ik hoef in feite niets Ik begrijp alles Ik ben op dit moment onbereikbaar en leef afgescheiden van iedereen al 13 jaar zonder telefoon Ik ben te bereiken onder mijn email sitaniapessy@gmail.com Ik leef in het nu en ben stille liefde Mijn liefde stroomt via de kroon Liefde voor mij heeft pas kans van slagen als de wetten van deze wereld niet meer regeren Dit is een bewuste keuze
 

13 jaar geleden besloot ik alleen nog de stem van de Heilige Geest te volgen en mijn bevindingen in mijn blog te plaatsen Ik wil het DSM handboek een illusie vervangen door Een Cursus in Wonderen Na de eerste dwangmedicatie besloot ik om conflicten niet meer 1:1 op te lossen maar via mijn blog De wet onderwijst de dood Zonder aanval geen oorlog Ik bescherm de waarheid Ik oordeel 1:1 niet meer hierdoor laat je genezing plaatsvinden Alle liefde komt van God

Ziekte is een illusie

Ik denk samen met God en wat ik zie, in kindertaal uitgelegd, Iedereen denkt links wat iets zegt over verleden en toekomst wat in werkelijkheid niet bestaat en ik denk rechts dat leeft in het nu Ik pas niet meer in de maatschappij en wil een nieuw koninkrijk scheppen waar we allemaal 1 schatkist aanbidden Ik denk rechts wat alles zegt over het Nu en waar de Hemel ligt en alle genezing Delen we met zijn alle mijn bankaccount dan is Hemel op aarde en zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn plus geen verliezen Samen mijn bankaccount en iedereen is verlost 


Missie de vrouw erft de nieuwe aarde via mijn bankaccount Ik zie 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen Ziekte is een illusie moet het uitgangspunt zijn Je bent al volmaakt zoals God jou heeft geschapen alleen weet je dat nog niet Er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren

Samen mijn bankaccount en iedereen is miljonair


Hoe ik met conflicten omga Ik heb op een boedhistische therapeutisch gemeenschap gezeten, anti medicatie, voor 1 jaar op mijn 24ste Ik ben 1 jaar heroine verslaafd geweest Ik ben cold turkey afgekickt en heb geleerd om mijn denkgeest te gebruiken voor genezing De therapie was zwaar, leerzaam en veel meditaties We moesten klussen in deadlines doen alsof we in het leger waren en hadden 1 huishoudboekje Ik hield de voorraad bij 

Hoge raad alleen het Nu bestaat

We deden zelf eten inkopen, koken en geen ruzie maken Lukte dit niet dan kregen we straf en moesten 15 minuten op een bankje zitten We mochten niet 1:1 conflicten uitspreken We moesten dit eerst op een briefje schrijven en later in de groep bespreken waar therapeuten aanwezig waren Er werd 3x gewaarschuwd en pas na acceptatie werd opnieuw gemeten Vergeef het verleden want het is voorbij was onze motto Ik droom als een olifant voel als een leeuw en denk als een adelaar Bij de olifanten is de Oma de leider en voed de baby op Bij de leeuwen jagen de leeuwinnen en bepalen de strategie Adelaars zijn altijd scherp in prijs


De groep moest het probleem zelf oplossen en de therapeuten keken alleen of alles goed verliep Ik heb dus geleerd om conflicten uit te stellen en via mijn blog kenbaar te maken en verwerken Ik heb in de rechtstreekse communicatie alle aanvals en oordeel gedachtes opgegeven Bij bv een conflict bescherm ik eerst de waarheid Lukt dit niet dan verwijs ik naar mijn blog en zwijg Zo spreek je de Heilige Geest aan De enigste therapeut Ik heb veel geduld zolang ik Godswil volg dan kan mij niets gebeuren Ik ben bang voor de psychiater omdat hij mij de dwangspuit geeft Troep dat ik niet in mijn lichaam wil hebben Ik behandel mijn lichaam als tempel Hij denkt ook nog dat hij goed bezig is omdat hij de wet volgt en die onderwijst de dood Alleen het nu bestaat 

Stop Dwangmedicatie

Vergeven is eenvoudig je alleen de liefdevolle gedachten herinneren die jij in het verleden gaf en die jou werden gegeven Heel de rest moet worden vergeven Wanneer deze kracht eenmaal is ervaren is het onmogelijk nog op je eigen onbeduidende vermogens te vertrouwen Wie zou proberen met de nietige vleugels van een mus te vliegen wanneer hem de machtige kracht gegeven is van een adelaar?


Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Nu worden miljoenen mensen in slow motion vernietigt door de Pil Cannabis is het enigste medicijn dat niet schadelijk is voor lichamen De pil absoluut wel De wet onderwijst de dood en ik denk als Einstein Je kunt problemen niet oplossen met hetzelfde denken waarmee ze creeert zijn geworden Ik zie 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen en 1 gedeelde bankaccount De mijne als doorgeefluik Ik hoef in feite niets God zorgt voor mij


De leraren van God hebben vertrouwen in de wereld omdat ze hebben geleerd dat die niet geregeerd door wetten die de wereld heeft ontworpen Ze wordt geregeerd door een kracht in hen maar niet van hen is Het is dankzij deze kracht dat de leraren van God een wereld zien die is vergeven Alleen het Nu bestaat waar alle genezing ligt Verleden en toekomst bestaan in werkelijkheid niet


Elke dag elk uur en elke minuut Ja zelfs elke seconde kies je tussen de kruisiging en de opstanding tussen het ego en de Heilige Geest Het ego is de keuze voor schuld de Heilige Geest de keuze voor schuldeloosheid De macht om te beslissen is het enige wat je hebt Iedereen is schuldeloos in de ogen van de Heilige Geest Alles wat geen liefde is is een zonde en moet gecorrigeerd worden Liefde heelt niet alles maar maakt wel alles goed Alle genezing is bevrijding van het verleden Daarom is de Heilige Geest de enige Genezer Hij onderwijst dat het verleden niet bestaat


GGZ vindt het 'natuurlijk' om je ervaring uit het verleden als referentiepunt te gebruiken voor het beoordelen van het heden Maar dit is onnatuurlijk want het is waan Wanneer je eenmaal eenieder hebt leren zien zonder de minste verwijzing naar het verleden noch dat van hem noch dat van jou zoals jij dat waarnam zul je in staat zijn te leren van wat jij nu ziet Want het verleden kan geen schaduw werpen op het heden en dat donker maken tenzij jij bang bent voor licht


Corrigerend leren begint altijd met het ontwaken van de geest en het verlaten van het geloof in de fysieke blik Dit gaat vaak met angst gepaard omdat jij bang bent voor wat je geestelijke blik jou tonen zal Alleen de denkgeest is tot vergissingen in staat Het lichaam kan alleen verkeerd handelen wanneer het gehoor geeft aan verkeerd denken Alleen het Nu bestaat

Alle liefde komt van God

Ik volg Godswil God wil dat ik GGZ ga runnen en nu Hel transformeren naar de Hemel Er is geen leven buiten de Hemel Alleen het ego beschouwt het lichaam als afgod en doet er alles aan om je niet te verenigen met het Nu waar alle genezing ligt Er zijn maar 2 stemmen Het ego en de Heilige Geest Gehoorzaam de Heilige Geest en je zult het ego opgeven De Heilige Geest is de enigste therapeut


Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden