Ik wil de wereld opnieuw koloniseren

 Ik heb als missie de vrouw erft de nieuwe aarde via mijn bankaccount die Maxima beheerd God heeft maar 1 Zoon geschapen en er bestaat maar 1 God Je werkelijke vader Op aarde is de vrouw de eerste Zoon van God op aarde en in het opstijgen naar de Hemel staat Jezus hoger Alle hemelse liefde stroomt via de kroon naar het volk Ik wil de wereld opnieuw koloniseren maar dan in eenheid en gelijkheid met de Hemel als Koninkrijk Samen mijn bankaccount delen en iedereen is verlost

Wees niet tevreden met toekomstig geluk

We gaan met zijn alle 1 bankaccount aanbidden als gedeelde schatkist Iedereen leeft minimaal in eenheid en gelijkheid met mij als Koning voor alle Koningen Ik hoef in feite niets Niemand verliest iets in vorm Ik haal alleen de printerdiarree weg Het wetboek Ik denk groot maar geloof in babystapjes kom je erook Ik leef in het Nu Het verleden heeft geen betekenis meer voor mij Tussen mij en de mensheid staat alleen nog mijn bankaccount Delen we met zijn alle de mijne dan is Hemel op aarde met Een Cursus in Wonderen als verplichte cursus

Ik ben geen kind van mijn ouders Ik ben zonder opgevoed op internaten Ik ben een Zoon van God met oma's hart Ik luisterde alleen naar nonnen en broeders Burgers waren meestal tegen Bij de nonnen leerde ik Jezus hart kennen dat vergelijk ik met Oma's hart Op zijn Moluks staat kind op 1 Oma op 2 Mama op 3 Papa op 4 en Koninkrijk op 5 Pinklove Wist je dat? De pink is het enigste lichaamsdeel dat geen etiket kent In het westen staat de Koning op 1 in de wet Drukfoutje 1 probleem en vele vormen Nu mag alleen de Koning volmaakt zijn volgens de wet

Kind staat op 1 en niet de Koning

Bij de broeders leerde ik Hoe op te komen voor de verloren Zoon en de andere wang toekeren Ik besloot op mijn 12 zelf de boontjes te doppen in mijn leven en heb mijn ouders los gelaten Ik had vroeger op internaat veel last van heimwee Ik dacht als ik niet meer op weekend ga dan heb ik ook geen verdriet meer Klopt, ik heb in dit leven zelf mijn leermeesters uitgekozen Ik leefde in de schaduw van Koning Willem omdat ikzelf ook een Koning ben maar dan van een eiland dat door Kolonisten is gestolen geworden Ik zag Beatrix als Moederrol Ik voel me nu Koning voor alle Koningen die in feite niets hoeft Pas als je geen investeringen hebt kun je de armen onderwijzen waar hun werkelijke schat ligt Geven is nemen en niet andersom

Hoe wil ik de wereld opnieuw koloniseren Ik zie 1 gedeelde bankaccount, de mijne en 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen Ieder mens heeft minimaal recht op gratis Kost en Inwoning en gaat hiervoor gratis werken voor een Koning We gaan ze opleiden tot thuiswerkers Ik geloof in Remote Desktop Solutions Iedereen dezelfde desktop view De focus ligt op 1 gedeelde bankaccount en we gaan samen er het beste van maken Iedereen heeft minimaal evenveel zakgeld als de Koning

Samen mijn bankaccount en iedereen is verlost

Ik ben nu meer dan een dozijn jaar opgenomen bij GGZ Vincent van Gogh Ik heb me op laten nemen omdat God dit wilde Ik ben klaargestoomd in mijn leven om GGZ te transformeren naar leider in dromenland Nu onderwijst de wet de dood Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam Omdat ik hierover woedend werd ontvang ik de dwangspuit GGZ gebruikt de dwangspuit als dwangmiddel en als wapen om hun doelen te bereiken Dit heeft niets te maken met genezing waarvoor je medicatie gebruikt GGZ gaat radicaal over mijn grenzen Ze bieden mij de dood aan Hoe vergeef  je een moord?

Ziekte is een illusie

Goed, in werkelijkheid is iedereen onschuldig en onkwetsbaar Ik zie een wereld waar iedereen is vergeven De Geest dat God heeft geschapen kan niet sterven en is er voor eeuwig Gods Zoon kan niet lijden en is niet Ziek Ziekte is een keuze een beslissing en kan zo veranderd worden God heeft het lichaam niet geschapen dat heeft de Zoon geschapen In werkelijkheid is het lichaam Niets We horen allemaal 2 stemmen die van de Heilige Geest en die van het ego Delen we met zijn alle mijn bankaccount dan volgen we allemaal de Heilige Geest De enigste therapeut


Ik heb als doel om de dwangspuit te accepteren zoals Jezus het kruis heeft geaccepteerd Een Zonde dat gelijk staat aan moord Goed, ik wil hier op een andere manier naar kijken zoals de Heilige Geest kijkt Hij ziet iedere zonde als vergissing Ik sluit mij aan de opstanding Verleden en toekomst bestaan niet alleen het nu Ik ben in werkelijkheid onkwetsbaar Jezus heeft het kruis overwonnen De uiteindelijke overwinning over het ego Je ergste vijand ben jezelf 

Ik ben in service

Blauw bloed gaat weer regeren met mij als Koning voor alle Koningen die in feite niets hoeft Ik bewonder ieder prinses van Oranje gelijk aan mijn prinses Ashley Ik wil een pellaschap aangaan met iedereen die willen fuseren, 1 schatkist delen en leven in het Nu Onder de familie bv komen alle eigendommen te vallen Iedereen heeft zelf geen investeringen Alles wordt bruikleen


Ik wil een nieuwe start maken met een nieuwe naam Martin van Sita met alleen mijn sofinummer als eigendom Iedereen die een pellaschap aangaat draagt van Sita als familienaam en kan zo een nieuwe start maken Je bent een kind van God niet van je ouders Mijn bankaccount en alle eigendommen komen te vallen onder van Sita bv dat voor eeuwig voor de familie gaat zorgen die de Oranjes mee beheren Ik wens geen eigendommen anders kan ik de armen niet onderwijzen waar hun werkelijke schat ligt Ik wil gebruik maken van bruikleen en ingeschreven staan op gps adres De Hemel is mijn thuis Ik voel me overal thuis Ik zie 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen

Wie vergeeft is genezen


Ik volg Godswil en heb de Heilige Geest als mijn gids Alle hemelse liefde wordt momenteel geblokt door de banken omdat we allemaal een bankaccount zijn Je moet eerst een euro verdienen alvorens je voor je eigen kind mag zorgen Wees niet tevreden met toekomstig geluk Delen we met zijn alle de mijne dan is hemel op aarde Ik zie 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen Ziekte is een illusie

Je ergste vijand ben jezelf


Ik wil dat iedere familie een bv start waarin de leden allemaal dezelfde bankaccount delen Alle af en bijschrijvingen gaan via 1 bankaccount Ieder lid heeft recht op minimaal Kost en Inwoning De kosten hiervan worden door de schatkist vergoed Iedereen heeft minimaal evenveel zakgeld als de Koning Niemand verliest in vorm Ik haal alleen de printerdiaree weg De wet Wil je hebben geef alles aan alle

Er bestaat alleen het Nu




Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden