Ik hoef niets te doen

Ik hoef niets te doen Met iets doen is het lichaam gemoeid En als je inziet dat je niets hoeft te doen heb je uit je denkgeest de waarde van het lichaam weggenomen Hier is de snelle openstaande deur waardoor jij voorbij glipt aan eeuwen van inspanning en aan de tijd ontsnapt Dit is de manier waarop zonde direct alle aantrekkingskracht verliest Want hier wordt de tijd verworpen en zijn verleden en toekomst voorbij Wie niets hoeft te doen heeft geen behoefte aan tijd Ik heb de waarheid als doel


De Hemel is mijn thuis en al mijn liefde stroomt via de kroon naar het volk en terug Ik geloof in liefde is vrijheid omdat alle liefde komt van God Nu is trouwen kiezen voor een speciale relatie afgescheiden van God Ik ga verder met 2 ringen Dat betekent voor mij een heilige relatie Trouw zijn aan verantwoordelijkheid en Verkering waar liefde is vrijheid God heeft liefde geschapen geen afgoderij

Laat de tijd jou geen zorgen baren want alle angst die jij en je broeder ervaren is in werkelijkheid verleden tijd Je moet kiezen tussen totale vrijheid en totale slavernij want er zijn geen andere keuzemogelijkheden Liefde is vrijheid ernaar op zoek gaan door jezelf in slavernij te begeven is jezelf ervan afscheiden Er is niets buiten jou Dat is wat je uiteindelijk dient te leren

Vergeving en het einde van de tijd 635/1 Hoezeer ben jij bereid jouw broeder te vergeven? Hoezeer verlang jij vrede in plaats van eindeloze strijd ellende en pijn? Dit is dezelfde vraag in andere vorm Vergeving is jouw vrede want hierin ligt het eind van de afscheiding en van de droom van gevaar en vernietiging zonde en dood van waanzin en moord verdriet en verlies Dit is het offer dat de verlossing vraagt waarvoor in plaats ze graag vrede schenkt

Zweer niet dat je zult sterven jij heilige Zoon van God Je sluit een akkoord dat je niet kunt nakomen De Zoon van het leven kan niet worden gedood Hij is onsterfelijk zoals zijn Vader Wat hij is kan niet worden veranderd Hij is het enige in heel het universum dat 1 moet zijn Jij werd niet geboren om te sterven Jij kunt niet veranderen want jouw functie is vastgelegd door God Wil je liever gelijk hebben of gelukkig zijn?

Wat ik nodig heb is totale vergeving aan de kant van mij en de Psychiater Ik ga voor de verzoening Ik wens dat hij zegt Ik vergeef je de woede aanvallen Ik wist niet dat de wet de dood onderwijst Vergeef mij voor het geven van Dwangmedicatie de wet schreef dit voor De woede is aan mijn kant gedaald Ik heb nu een Meningsverschil Ik begrijp zijn onwetendheid Ik heb mijn emoties onder controle omdat ik geloof in vrede op aarde Ik begrijp alles Waarom zou ik de Psychiater aanvallen als God hem wil genezen Ik hoef er niet mee te bemoeien Ik kan alleen wijzen op zijn innerlijke gezondheid en de waarheid beschermen Wie vergeeft is genezen


Ik zie 4 Koninkrijken volgens het kaartspel in Nederland en ik ben inzetbaar als Joker Harten Koning is Willem van Oranje en draagt de verantwoording over alles wat met vorm te maken heeft Ik ben nu schoppen Koning van de familie Sitaniapessy en draag de verantwoording over alles wat met het vormloze te maken heeft Dan zie ik Mark Rutte als ruiten Koning en draagt de verantwoording over alles wat met geldstroom te maken heeft Ik zie 1 gedeelde schatkist ingedeeld volgens de wet van communicerende vaten Alle inkomsten stromen binnen via mijn bankaccount en word in eenheid en gelijkheid verdeeld over de schatkisten van de Koninkrijken Dienstplicht alleen niet voor Klaveren overige beschermen


Ik wens om klaveren Koning te worden waar je kiest voor totale vrijheid Ik wil een nieuwe Hoofd familie stichten en daaronder bestaande familie stichtingen Iedereen die een nieuwe start wil maken en alleen genoegen neemt met je sofinummer als eigendom wil ik mee fuseren door samen 1 schatkist te delen Goed niet iedereen is geschikt als Godszoon en mijn broeder De wereld heeft verlossers nodig volgens de leer van Een Cursus in Wonderen Ik ben selectief Ik wil een Hoofdstichting opzetten die in vorm totaal zorg draagt voor de leden en dochter familie stichtingen De leden hebben zelf geen eigendommen en hebben alles in bruikleen 

Wil je hebben geef alles aan alle

Kost en inwoning wordt minimaal vergoed en iedereen heeft evenveel zakgeld dat stijgt naarmate er steeds meer leden zijn Oh ja, je staat ingeschreven op gps adres alles word bruikleen Ik wil investeren in zandwoningen die vallen onder een stichting of bv Daar waar je werkt in het binnenland of buitenland ontvang je een (zand)woning Bij vertrek dan hebben we weer iets anders De stichting of bv gaat totaal in vorm zorg dragen voor de leden Pas als je geen investeringen hebt op aarde weet je waar je werkelijke schat ligt Geven we alles aan de schatkist dan zorgt het Koninkrijk der Hemelen voor je 

Kind is number One gelijk aan de Koning

Iedereen staat ingeschreven op gps adres en werkt gratis voor de stichting dat voor de leden zorgt Alleen je sofinummer wordt je eigendom Iedereen leeft minimaal in eenheid en gelijkheid met mij als mede Koning die in feite niets hoeft De Hemel is mijn thuis dan hoef je in feite niets meer De vrouw erft de nieuwe aarde De naam Sitaniapessy bestaat uit 2 namen sita en pessy 2 families die in het verleden hebben gefuseerd Ze deelde de schatkist en droegen dezelfde naam Ik ben een verantwoordelijke pure en onafhankelijke man 1 mens is in staat verschil te maken voor vele anderen Delen we met zijn alle 1 bankaccount dan zullen er geen wetenschappelijke ziektes meer zijn


Op zijn Moluks staat kind op 1 Oma 2 Mama 3 Papa 4 en Koninkrijk 5 In het westen staat de Koning ofwel de man op 1 en kind nergens Alleen de Koning mag volmaakt zijn Voeg de vrouw toe als onschendbaar dan pas wordt werkelijk vrede onderwezen Wat ik vind van het wetboek? Printerdiarree al ons vermogen ligt in het Nu In de toekomst kun je niet plannen Rust in vrede is voor de levenden en niet voor de doden

Je hebt rede tot vrijheid Nu

Ik neem dus 1 stap terug en een nieuw klaveren Koninkrijk scheppen Je bent geen kind van je ouders maar een Zoon van God met Oma's hart Er was maar 1 regel Trouwen mag niet zelfs verkering niet Nou ik als Koning voor alle Koningen zeg dat verkering wel mag Liefde is geen eigendom Ik zie in iedere Familie onderkoningen die onderling onderhandelen in geldstroom en het volk in ruilhandel Geven word nemen en niet andersom Wil je hebben geef alles aan alle Geven we alles aan de schatkist dan zorgt het Koninkrijk voor het volk Ik wil starten met een van Sita Stichting die totaal voor de leden zorgt Ik wil investeren in Godsleraren en Remote Desktop Solutions De wereld heeft verlossers nodig Ik zie 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen de tijd die je eraan wil besteden bepaal jezelf 


Zoek eerst het Koninkrijk der Hemelen want dat ben je Wie vergeeft is genezen Op aarde is de vrouw de eerste Zoon van God Christus De vrouw staat onder God en de man onder de vrouw In mijn woordenboek staat, dat de vrouw gelijk aan de Koning onschendbaar is verklaard en de man schendbaar In het opstijgen naar de Hemel staat Jezus hoger Hij staat aan het hoofd van het Zoonschap God heeft niet het lichaam geschapen maar de Geest in alle eeuwigheid De dood bestaat niet Geboorte is niet het begin en de dood is niet het einde Wedergeboorte is een erfrecht


Ik ben zonder ouders opgegroeid Ik ben door de staat opgevoed geworden zonder liefde van mijn 5e tot mijn 18e Op mijn 10e ben ik een paar maanden voorgoed thuis geweest bij mijn moeder Mijn vader is hertrouwd en heeft ons aan het lot overgelaten Toch wil ik weer contact Wie vergeeft is genezen Mijn moeder kon niet voor ons zorgen omdat ze ziek was en nog steeds is Wat ik zag is dat ze de afgod van de ziekte aanbad Ze las veel doktersromans en wist veel af van ziektes Als wij iets te klagen hadden bijvoorbeeld over onze ervaringen op internaat dan had zij het altijd veel erger meegemaakt Ik woonde pas op mijn 24ste voor het eerst in een rijtjeswoning dat ik thuis noemde Ik zei vroeger altijd Ik ga terug Goed, wie vergeeft is genezen Mam Ik vergeef je Het verleden heb ik losgelaten Ik ben geen kind van mijn ouders maar een Zoon van God en Zijn Zoon kan niet lijden


Ik besloot op mijn 10e om me te misdragen toen ik voorgoed thuis was om zo terug gestuurd te worden naar het internaat Op mijn 12e besloot ik niet meer naar huis te gaan en op het internaat te blijven Ik besloot om hier te scoren dan scoor ik zeker weten in de maatschappij Ik had veel last van heimwee maar toen ik mijn eigen leermeesters uitkoos had ik vreugde in mijn hart Ik ben een Zoon van God niet van mijn ouders God zorgt voor iedereen Liefde is leren loslaten Ik heb zoiets als je 17 bent Go your own way De Heilige Geest is je Gids een betere trooster bestaat niet Hij leidt je terug naar God Ik kan niet zeggen ik hou van je omdat alle liefde komt van God 


Het internaat Huize Sint Jozef werd mijn nieuwe thuis en ik kon met iedereen goed opschieten Vergeef mij mam maar ik heb de waarheid als doel Ik weet dat alleen schuldgevoel de tijd in stand houdt Ik zag mijn zus Angie meer als moeder en mijn moeder als dochter Het verleden heb ik los gelaten omdat dit vragen is om problemen Ik heb mooie herinneringen van Huize Sint Jozef Ik heb het nog meegemaakt voordat GGZ het overnam Het is er alleen maar slechter op geworden 


Ik zie 1 probleem en vele vormen binnen de psychiatrie en dat is het DSM handboek Ziekte is een illusie Ik zie voor de toekomst 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen Het is mijn wens om Huize Sint Jozef de jeugdgevangenis nieuw leven in te blazen God wil dat ik GGZ ga runnen Ik ben hiervoor klaargestoomd in mijn leven


Gods Genade rust zacht op ogen van vergeving De dwangspuit houdt mij gekluisterd aan het verleden dat in werkelijkheid niet bestaat Ik leef in het Nu De Heilige Geest onderwijst dat alles wat geen liefde is is een zonde en moet gecorrigeert worden Een Zoon van God kan niet ziek zijn en ik ben zijn Zoon De dwangspuit maakt het mij onmogelijk te vergeven Er word mij onrecht aangedaan Ik heb nog tijd nodig om totaal te vergeven Ze zullen eerst moeten stoppen met de dwangspuit Stel je jezelf gelijk aan het lichaam dan zul je je altijd depressief voelen


GGZ gebruikt de dwanspuit als wapen om zo hun doelen te bereiken Dit heeft niets meer te maken met genezen GGZ verwoest alleen maar levens met de pil Dit moet stoppen Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam TIP vries de moederkoek in en meet de dna verschillen bij oudersdoms ziektes Dan ben je gezond aan het dokteren God heeft maar 1 Zoon geschapen en we zijn in Geest allemaal gelijk maar in vorm uniek


Goed, ik heb cannabis als enigste hulpmiddel om van de dwangspuit te genezen Er wordt mij onrecht aangedaan Ziekte is in werkelijkheid opgeslagen woede zodat het lichaam pijn kan leiden Het lichaam is niets en kan niet genezen alleen de denkgeest is in staat om te genezen Wil je vrede onderwijs vrede om vrede te leren Vrede kan alleen bereikt worden door totale vergeving De dwangspuit staat bij mij gelijk aan de kruisiging Ziekte is een denkgeest probleem Je bent niet je lichaam 


Goed, Jezus heeft het kruis voor ons overwonnen en onderwijst dat de dood niet bestaat Wedergeboorte is een erfrecht Je bent puur een gedachte van God dat eeuwig voortleeft Je bent in werkelijkheid onkwetsbaar ookal zeggen je zintuigen iets anders God heeft de Geest geschapen in alle eeuwigheid en niet het lichaam Dit is het domein van het ego Het overwinnen van het kruis is de uiteindelijke overwinning over het ego Dit heeft Jezus aan het hoofd van het Zoonschap gebracht Hij was de eerste die de dood heeft overwonnen Op aarde staat de vrouw onder God en de man onder de vrouw Mark ik ga voor SMART Stop de tijd en maak alles eerst samen Meetbaar Acceptabel Realistisch en vervolgens starten we weer de Tijd Nu onderwijst de wet de dood Ik zie 1 verplichte cursus Een Cursus in Wonderen en 1 gedeelde bankaccount de mijne
 

Mijn bankaccount komt te vallen onder een stichting of bv en functioneert puur als doorgeefluik Ik hoef in feite niets De stichting draagt totaal in vorm de zorg voor de leden  Ik zie 1 gedeelde schatkist voor iedereen maar wordt eigendom van Koningin Maxima Zij erft de nieuwe aarde via mijn bankaccount Missie en visie stromen van boven naar beneden, zoals geld, alle inkomsten en betalingen worden smart gedaan via mijn bankaccount en zakgeld stroomt weer naar de leden 


Beslissingen stromen van onderen naar boven Ik werk gratis voor de stichting of bv als Koning voor alle Koningen die in feite niets hoeft Ik wens minimaal kost en inwoning gratis en evenveel zakgeld als de minst verdiende Liefst wens ik taxi vervoer tenzij openbaar vervoer gratis wordt God hoeft ook niets Ik begrijp alles 


Ik draag al mijn knowhow over als coach voor alle coaches Broeder Jos leerde mij dat de persoon waar je het meest aan ergert vaak je beste vriend is Zuster Yvon leerde mij Jezus hart kennen die ik zie als Oma's hart Je ergste vijand ben jezelf Mark 1 Ik denk groot maar geloof in babystapjes kom je er ook Iedere dag 1 stapje vooruit is over een jaar een berenstap Ik wil starten met een pilot hoofdstichting onder een nieuwe naam Martin van Sita en ingeschreven op gps adres De stichting gaat in vorm totaal zorgen voor de leden en niemand heeft eigendommen op zijn naam alles wordt bruikleen





Geen opmerkingen:

Er is geen leven buiten de Hemel

De Magische Hoeden